Re: Rencisci...?

From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Rencisci...?
Date: Sun, 6 May 2001 14:56:18 +0200

"Pearl" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:9d1fqi$6es$2@news.tpi.pl...

Witam Pearl

> Wyszperane... http://www.sieciowy.obywatel.pl/
>
> List otwarty do Sejmu w sprawie ZUS
> (przesłany 01.05.2001 r.)
>
> Szanowne Panie Posłanki,
> Szanowni Panowie Posłowie,

/.../

>.... Nikt im nie powiedział - uważajcie - za kilka lat
> zaprosimy sieci hipermarketów z całego świata, wpuścimy ich do miast, bo
> dużo będą płacić za grunt pod swoje sklepy i prawo do decydowania o
> kształcie lokalnego rynku.

/.../

> Wyznaczenie minimalnej opłaty ZUS na obecnym poziomie 580zł -
niezależne
> od wysokości osiąganego dochodu, nie może być wytłumaczone uproszczeniem
> procedur i chęcią zapobiegania nieuczciwości podatników, ani koniecznymi
do
> zdobycia środkami budżetowymi.

A tego to już wogóle nie rozumię.
Dlaczego to nie jest wielkość procentowa z dochodu?

> sprawowania władzy i kreuje zaradność, polegającą na omijaniu przepisów.
> nie są żarty - dobrze wiecie, jaka jest liczba zarejestrowanych w Polsce
> bezrobotnych. Środki masowego przekazu też o tym nie milczą; dziś 15,8%, a
> szacunki na najbliższą przyszłość mówią o ponad 20-procentowym bezrobociu.

> I co Wy na to?

Hmmmm.......
Po mojemu to jest tak.
Zdrowe państwo ma przemysł, usługi itd. regulowane przez potrzeby
własnego rynku. Dzięki tym potrzebom jest popyt na pracę, aby zaspokoić
potrzeby kraju.
Rozwalając rodzimą produkcję pozostaje popyt na towary i usługi idealnie
wypełniany przez powódź tychże z zachodu, wschodu, północy i południa.
Są one przede wszystkim tańsze. Skoro są tańsze to nie ma zbytu na produkty
rodzime
a skoro nie ma zbytu to własny przemysł idzie w plajtę i miejsca pracy razem
z nim.
Równolegle do tego chudnie i budżet co powoduje upadek sfery
nieprodukcyjnej państwa, finansowanej z tegoż budżetu (oświata,
służba zdrowia i cały obszar ochrony socjalnej).
Aby zdobyć rynki zbytu dla zachodu, trzeba najpierw rozwalić przemysł
rodzimy wschodu - popyt na towary pozostanie i świat go wypełni.
Pozostanie jeden problem - skąd brać pieniądze nie mając pracy?

No ale ja jestem cieńki Bolek w sprawach ekonomii państwa.
Lubię Pearl - a i jego "skoki" na mnie i dlatego
pozwoliłem sobie na takie dyrdymały polityczne.

A "Stomil" to już zamkli czy jeszcze nie?
Taka fajna fabryka w pyrolandzie;-)
I gdzie Ci ludzie pójdą?
W pyry łęty gryźć?

Na Slonsku hlipie sie wodzionka
by przeżyć do dzionka;-)
czosnkiem porajbowana kromka
zastąpić musi smak golonka:-(

pozdr. - Józek

06.05 Radoslaw Tatarczak
06.05 JC
07.05 Pearl
07.05 Radoslaw Tatarczak
07.05 Bogdan Grzywa
07.05 robercikus
08.05 Radoslaw Tatarczak
08.05 Radoslaw Tatarczak
08.05 Radoslaw Tatarczak
08.05 robercikus
08.05 Marian L
09.05 Radoslaw Tatarczak
07.05 Jacek Kruszniewski
07.05 Jacek Kruszniewski
09.05 JC
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla