Re: Resocjalizacja serca? <<<QUEST>>>

From: n...@p...ninka.net
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Resocjalizacja serca? <<<QUEST>>>
Date: 19 Apr 2000 18:23:03 -0700

"MałGosia" <g...@p...onet.pl> writes:

> A wlasnie ze jej pozwol. Niech mowi, a Ty ja glaszcz i chocby Cie krew
> zalewala, chocbys nawet nie chcial juz sluchac, to udawaj ze sluchasz,
> przytakuj i takie tam. Jesli ja cos gryzie, to tylko w ten sposob da
> sie to z niej wydobyc. Moze ma jakies obawy? Kazda kobieta je ma, nawet
> gdy nie ma najmniejszych podstaw ku temu.
> Wiem, ze to dziwne, no ale.. nie bede probowac tego tlumaczyc.

To wszystko ladne i piekne, ale jak zrozumialam z tego maila to on
jest ta osoba, ktora cos gryzie (ze nie starczy kasy na NICH) to on
sie denerwuje na czynniki niezalezne... to on jest psychicznie
wykonczony i ma dosc.
W takim wypadku normalnym jest, ze oczekuje wsparcia od osoby ktora
kocha.

Nie zebym sie czepiala, ale czy tak kobieta nie traktuje siebie samej
jak pepek swiata wokol ktorej kazdy musi zabiegac? Jesli kocha swojego
mezczyzne, dlaczego nie zaofiaruje mu ciepla i pocieszenia kiedy to ON
przechodzi trudne chwile?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net