Re: Rewolucja

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 3 Nov 2016 13:08:47 -0700 (PDT)
Subject: Re: Rewolucja
From: Lord Gender <r...@g...com>

f...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:

> A po co mi Sb-ka wklejasz hujku, ustawa kleru chce mordować polskie kobiety, a tacy
jak ty mordowali już rodaków obcą ideologią i tu nikt nie odpusci bo zaczną umierać
zony, córki, matki.

Są już może pierwsze ofiary?

Tak umarła już młoda kobieta w Polsce bo lekarze czekali jak płód sam obumrze i już
jej nie uratowano, o tym głośno było. W Irlandii dokładnie tak samo i po tym
zliberalizowano ustawę. To jeszcze przy obecnej ustawie, a przy tej masz rocznie 2400
przypadków ciąż pozamacicznych, to najcześciej młode kobiety, połowa bez pomocy to
jest zgon.
Masz 40 000 poronień rocznie i te kobiety będą trafiać do więzienia pozostawiając
dzieci lub całe rodziny, tam masz w Salwadorze kobiety w więzieniach za poronienia.
Kobieta która ma rodzić gwałcicielowi jest ponownie gwałcona bo znowu zmuszana, tu
masz niesamowitą ilość samobójstw. Rodzenie martwych płodów to tortury, kobiety
trafiają na zakłady psychiatryczne po tym przeżyciu. Masz zakazane prenatalne a to są
zgony płodów które można ratować... Bo to młot na czarownice.