Rosół wieprzowy

21. Data: 2015-11-22 13:02:13

Temat: Re: Rosół wieprzowy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wołowina też daje kwaśny wywar. M.in. dlatego nie lubię rosołu na
> samej wołowinie, zawsze dodaję przynajmniej ze 2 skrzydełka drobiowe.

Na jednego wołu?

> A ostatnio króluje u mnie rosół z kury (odkąd znalazłam dobre źródło
> kurzyny).

Usenet sam w sobie jest dobrym źródłem.

Jarek (właśnie sobie wyobraziłem rosół z Pegaza)

--
Wszystko, proszę pana, mam. W tej kieszeni cebula, w tej makaron. Sól mamy w
kancelarii i pieprz także. Potrzebna była jeszcze tylko kura. Więc poszedłem

22. Data: 2015-11-22 13:07:39

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narzekanie na wszystko, a przynajmniej na to, co się właśnie przypomniało,
> należy do Tradycji.

No tak, zapomniałam, że Misjonarzom Tradycji wciąż coś zalega na wątróbce.
--
B.

23. Data: 2015-11-22 13:12:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Tradycyjny (patrz post Jarosława) rosół obowiązkowo ze świni musi być.
> Tylko wtedy się nieskaleczy prawdziwej kuchni polskiej.

Mawiano też kiedyś, że chłop na wsi rosół z qry je tyklo
w dwóch sytuacjach: gdy chłop chory, albo gdy qra chora.

Jarek

PS:
Dużo zdrowia życzę.

--
Na wojnie trzeba się odżywiać dobrze i pożywnie, żeby można było znosić
wszystkie wysiłki marszów. Więc chciałem, panu zrobić wielką uciechę

24. Data: 2015-11-22 13:30:08

Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 10:05, bbjk pisze:

> A rosół z wieprza do tego słowotoku ma się jak?

Po kucharsku - "przygnał kocioł garnkowi..." a kto wyrwał z kontekstu
jakieś niezbyt ściśle związane z tematem zdanie i postawił je na ostrzu
noża?

25. Data: 2015-11-22 13:30:35

Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 12:44, FEniks pisze:

> Dyskredytowaniem wieprzowiny do rosołu też?
>
> Ewa

Jakże by inaczej. Skoro pan Omasta może propagować odymianie prawie
wszystkiego dymem z siana, to co go powstrzymuje od propagacji rosołu
wieprzowego?

P.S. A co tam u was w Wrocławiu za zamieszanie pod teatrem?

26. Data: 2015-11-22 13:43:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 13:30, Trybun pisze:

> Jakże by inaczej. Skoro pan Omasta może propagować odymianie prawie
> wszystkiego dymem z siana, to co go powstrzymuje od propagacji rosołu
> wieprzowego?

Jest za a nawet przeciw, czy może jakiś post zmienił Twoje upodobania?

> P.S. A co tam u was w Wrocławiu za zamieszanie pod teatrem?

Ponoć za porno było celebrytom.

Ewa

27. Data: 2015-11-22 13:45:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na jednego wołu?

Na jedną część wołu dwie części kurczęcia. Koniecznie wybiegowego.

> Usenet sam w sobie jest dobrym źródłem.

Owszem.

Ewa

28. Data: 2015-11-22 13:55:46

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rosół z wieprza do tego słowotoku ma się jak?

Jak zlew do SLD.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

29. Data: 2015-11-22 13:59:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na jedną część wołu dwie części kurczęcia. Koniecznie wybiegowego.

Jeśli chodzi o części wołowe, to szczególnie jedna osiągnęła wielką
popularność i sukces frazeologiczny.

Jarek

--
Ząb zupa zębowa
Dąb zupa dębowa

30. Data: 2015-11-22 14:02:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-22 13:12, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Mawiano też kiedyś, że chłop na wsi rosół z qry je tyklo
> w dwóch sytuacjach: gdy chłop chory, albo gdy qra chora.

Dlatego, fiku miku,
dziś zupa na indyku.

> PS:
> Dużo zdrowia życzę.