Re: Rower 16"

From: PASIK <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Rower 16"
Date: Tue, 17 May 2005 12:37:19 +0200
Sender: p...@o...pl@die111.neoplus.adsl.tpnet.pl

> ja w "kwesti formalnej" - hamulca typu torpedo,
> dynamo to taka malutka elektrownia, nieco hamuje,
> ale nieco tylko ;)

tak masz rację..O jednym myślę o drugim piszę.
Dynama nie lubię:P

> Ja nawet nie probowalem biegac.
> To juz nawet nie o to chodzi, ze zawsze jestesmy "w dwa rowery",
> ale spodziewalem sie, ze jesli tylko wystartuje, to nie ma bata,
> zeby sie sam z siebie wywrocil.
Ja biegam przy jazdach próbnych.Potem już wspólnie jeździmy

> A jaka technike preferuje?
> Dreptanie nad rama, popychajac i skok na siodelko?
> Mozolnie ustawienie pedala? (tu wolnobiezka ma przewage
> nad torpedo)

to ale idzie mu jak po grudzie.Wczoraj wymyślałam trasy po ogrodzie
właśnie nastawione na ruszanie i wymijanie przeszkód.

> wejsciem z boku z przerzuceniem nogi nad siodelkiem z:
> a) odpychaniem jak hulajnoga na niskim pedale
> b) wstapieniem na wysoki pedal

abstrakcja..przekłada nogę jak baba:-)
> ?
> Moze warto pocwiczyc rozmaite warianty? :)

pewnie

> no...
> A jak to nie torpedo to trzeba szybko hamulce wymienic,
> polikwidowac luzy, skrecic, poustawiac... dzien zabawy,
> a i tak nie ma gwarancji, ze wyjdzie z tego rower...

nie będę już kombinować. To co mozna było ulepszyć- zrobliśmy.

Pamiętajcie grupowicze- nie warto kupowac w marketach.
Dołóżcie 100 zł a dziecko będzie miało o wiele łatwiejszą drogę na
swoich pierwszych "dwóch kółkach"

> pozdrawiam Siostry i Braci Szukajacych ;)

ja również

--
pozdrawiam Pasik & Pinek 5 i pół latek:-)
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA