Re: RozwiÄ?zywanie konfliktĂłw

From: "Chiron" <c...@c...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: RozwiÄ?zywanie konfliktĂłw
Date: Fri, 21 Apr 2017 14:16:46 +0200

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <L...@l...net> napisał w wiadomości
news:odcg2p$nqo$1@node2.news.atman.pl...

> To prawda. Ale sporny fakt, który był/jest ukrywany musi zostać
> postawiony pod dyskusję. Ta osoba, która tym faktem manipulowała lub
> kłamała zawsze będzie się przed tym ujawnieniem bronić więc żadna
> delikatność nie pokona za nią samą strachu przed ujawnieniem prawdy. I
> nie ma przy tym znaczenia fakt, że domagający się ujawnienia prawdy nie
> chce obciążać manipulanta poczuciem winy. Bo poczucie winy siedzi w
> głowie manipulanta, gdyż on sam wie, że manipulował.
Nie do końca. Socjopata rzeczywiście nie zdaje sobie sprawy z manipulacji.
Ba! Co z tego, że ktos np nie jest socjopatą, ale jest na tyle mało
asertywny, ze nawet nie usłyszy żadych argumentów- a wszelkie działania uzna
za atak na niego? Co w ten sposób chcesz osiągnąć? Co Ci z tego przyjdzie,
że on się zdenerwuje i pokłóci z Tobą?

> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk

Cześć Lwie:-) Jak widzę- zgnostyczałeś :-)

--

Chiron