Re: Rozwydrzone nastolatki

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Rozwydrzone nastolatki
Date: Wed, 26 Nov 2008 21:12:03 +0100

Szerr pisze:

> Wtedy wyciągam dalsze konsekwencje.
>
> Tak nawiasem mówiąc - ile takich nastolatków znasz? Przypadek demoralizacji
> nieletniego nie jest najodpowiedniejszy w dyskusji na temat wychowywania
> dziecka. Bo demoralizacja to jednak trochę inna bajka.

Znam od groma i trochę. Znam dzieciaki z rodzin, gdzie sie budowało
przyjaźń
i miłość, gdzie dziecko miało wszystko to, o czym dzieci z
patologicznych rodzin
nawet nie marzą, bo nie mają pojęcia o istnieniu czegoś takiego.

Dobre wzorce nie są żadną barierą, żeby zrobić coś totalnie głupiego.

> Radzą sobie wychowawcy w ośrodkach dla trudnej młodzieży, jestem w stanie
> poradzić sobie i ja z nieposłuszeństwem mojego własnego dziecka, z którym
> od małości budowałem relacje oparte na miłości i zdrowo pojętej dyscyplinie
> - zapewniam.

Wracam do sedna co byś zrobił, gdyby Ci na Twoje interwencje i kary
odpowiedział 'Mam to w dupie' ?

--

Paulinka