Re: Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno
Date: Thu, 8 Oct 2015 20:31:51 -0500

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
news:mv6cgj$sc$1@node1.news.atman.pl...
> ,,W seksie, tak jak w tańcu, jeśli ktoś przywiąże zbyt dużą wagę do
> techniki, to nigdy nie poczuje piękna tego, co robi. Bo piękno jest gdzie
> indziej, o czym się dzisiaj niewiele mówi". Piękno bowiem rodzi się w
> spotkaniu dwojga osób, w tworzeniu relacji miłości, w oddawaniu się sobie,
> w trosce o wzajemne szczęście. ,,Seks jest piękny, jeśli wyraża głęboką
> relację międzyludzką" - uzupełnia zakonnik
>
> http://www.fronda.pl/a/seks-jest-piekny-szok-mozgow-
zrytych-porno,58056.html

Zawsze mnie to dziwiło że ludzie przywiązują jakąkolwiek wagę
do nauk jakie serwują im duchowni żyjący w celibacie na temat
życia w rodzinie czy też na temat życia seksualnego...
Czy Ty uważasz, że nauczyciel powinien mieć trochę praktyki
w temacie w którym wykłada innym nauki? Bo ja tak...