Serdeczna prośba o pomoc!

21. Data: 2015-10-08 12:55:26

Temat: Re: Serdeczna prośba o pomoc!
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2015 o 09:07, bbjk pisze:

> No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.

I co Ci po takiej znajomości, skoro gówno z tego młotku zrozumiałeś?

A propos, jest Was tam więcej takich? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

22. Data: 2015-10-08 13:21:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 09:07, bbjk pisze:

> No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.

Szczerość albo prowokacja. Chcę wierzyć że szczerość, Wiesiaczek
podobnie jak ja udziela się w necie z tego jedynego powodu - tu jak
nigdzie indziej można szczerze przedstawić swoje zdanie.
Natomiast jeżeli chodzi o datki na "chore dzieci" to jestem temu
całkowicie przeciwny. Takie datki tylko utrwalają zły system, gdzie to
nie ma kasy na leczenie dzieci ale jest na wypasioną furę służbową dla
ministra zdrowia.

Nie krytykuje tu oczywiście inicjatywy wątkotwórcy, a także życzę
Kubusiowi powrotu do zdrowia, ale na jakieś datki z mojej strony niech
nie liczą.

P.S. wracając do szczerości - tu wreszcie mogę ujawnić bez konsekwencji
prawdę że nienawidzę smaku tej cholernej wołowiny. Sam jej odór prawie
mnie powala na ziemię.

23. Data: 2015-10-08 13:56:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 07:30, Wiesiaczek pisze:

> Po pierwsze - NTG.
>
> Ale jeśli już zasrałeś grupę to dodam:

Ojoj... ulżyło?

Ewa

24. Data: 2015-10-08 15:24:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 07:30:39 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Chociaż i owszem, mogę się zgodzić na ratowanie Kubusia pod warunkiem
> jego kastracji. No cóż, i to jest właśnie empatia.

Nie powiem, żeby w tym nie było żadnego sensu... A pomagać trzeba z głową,
to pewne.

25. Data: 2015-10-08 15:27:50

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-08 o 13:21, Trybun pisze:

> Szczerość albo prowokacja.

Pomijając intencje (kto chce, to daje, kto nie, to nie, sprawa osobista
i w to chyba nikt nie zamierza wnikać) wulgarny stek agresywnych
bluzgów. Więc się nie porównuj.
--
B.

26. Data: 2015-10-08 16:01:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:48:10 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

> Od kiedy ci się tak odmieniło? Dopiero co mnie bezpardonowo zaatakowałeś,
> gdy podałem linka na siepomaga. Czy chodzi o to, że jak linka daje zwolennik
> pisu to jest "ludzki", a nie zwolennik, to jest to nachalna reklama?

Ty wredny politykierze, mieszasz PiS do każdej swojej kupy.

27. Data: 2015-10-08 16:01:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:52:02 +0200, Ghost napisał(a):

> zatwardziały
> komuch i tak nie pojmie.

O, następny kwiatek.

28. Data: 2015-10-08 16:02:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 09:07:05 +0200, bbjk napisał(a):

> (...)
>
> No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.
.

Biologicznie - on ma rację.

29. Data: 2015-10-08 16:08:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 13:21:22 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> całkowicie przeciwny. Takie datki tylko utrwalają zły system, gdzie to
> nie ma kasy na leczenie dzieci ale jest na wypasioną furę służbową dla

Dokładnie. Podobnie jak WOŚP - dla kogo innego. Jeśli datki - to tylko dla
osób, które sama znam.
A znam. I daję.

> Nie krytykuje tu oczywiście inicjatywy wątkotwórcy, a także życzę
> Kubusiowi powrotu do zdrowia, ale na jakieś datki z mojej strony niech
> nie liczą.

I to rozumiem, to jest szczerość i racjonalność.

> P.S. wracając do szczerości - tu wreszcie mogę ujawnić bez konsekwencji
> prawdę że nienawidzę smaku tej cholernej wołowiny. Sam jej odór prawie
> mnie powala na ziemię.

Jeśli argentyńska, to owszem, bardzo specyficzna. No ale polska?

30. Data: 2015-10-09 11:47:20

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 15:27, bbjk pisze:

> Pomijając intencje (kto chce, to daje, kto nie, to nie, sprawa
> osobista i w to chyba nikt nie zamierza wnikać) wulgarny stek
> agresywnych bluzgów. Więc się nie porównuj.

Na grupie dyskusyjnej trudno od kogoś wymagać aby milczał, zwłaszcza w
kwestiach które w jakimś stopniu go interesują.
A co do wulgaryzmów, no cóż, "wersalu" w usenecie raczej nie należy się
spodziewać.

Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione
Knedle ze śliwkami :-)
Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET