Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI. Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Date: Thu, 8 Feb 2018 11:38:49 +0100

W dniu 08.02.2018 o 10:31, Presidente de San Escobar pisze:

> Nas jest więcej :DDDDDD Do gett zsyła się mniejszość.

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom. Nie wiesz kto stanowi prawo gdyż
ma większość w Sejmie i Senacie?
I w dodatku nie umiesz czytać słupków...? :)

> Ty powinieneś być w zakładzie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pewnie z woli twojej...? Woli POstempaka...? :)

> Nie ma bo się ludzie szczepią głąbie :DDDDDDDDDDDDDD

Nie dlatego, że się szczepią lecz dlatego, że wzrasta ich świadomość
POstempaku. Choroby to nieświadomy produkt przemocy psychicznej nieuku
jeden. Ale ty chyba tego nie jesteś w stanie ogarnąć? Hue, hue, hue...

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018