Re: Skandal w Auschwitz-Birkenau!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Skandal w Auschwitz-Birkenau!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 28 Jan 2019 09:05:48 GMT

<Kviat> wrote:
> W dniu 2019-01-27 o 22:55, XL pisze:
>> http://pressmania
>
> https://oko.press/pokazcie-napletekklekajcie-polacy-
nie-musza-klekac-rocznica-wyzwolenia-auschwitz-w-cie
niu-nienawisci/

> ",,Pokażcie napletek". Tak narodowcy antysemity Rybaka czcili rocznicę
> wyzwolenia Auschwitz"
>
> "Ponurym bohaterem obchodów 74. rocznicy wyzwolenia obozu
> Auschwitz-Birkenau w niedzielę 27 stycznia został nacjonalista i skrajny
> antysemita Piotr Rybak, skazany za spalenie kukły Żyda w 2016 roku
> pomimo zabiegów prokuratury Ziobry (czytaj - dalej). Pod bramę obozu
> poprowadził ,,marsz godności ku czci pomordowanych Polaków" utrzymany w
> klimacie ,,kłamstwa oświęcimskiego", które głosi, że prawda o Holocauście
> została zafałszowana przez Żydów. Zakłóciło to polskie obchody
> [...]
332157453483589

1. Adolf Hitler - pochodzenie żydowskie w jednej czwartej (wedle niektórych
źródeł w połowie) po dziadku Frankerbergerze

2. Osobisty lekarz Hitlera Theodor Morell - pochodzenie żydowskie.
Faszerował Hitlera zastrzykami ze strychniną, pevitinem i środkami
odurzajacymi. Po wojnie przedstawił się Amerykanom ( i oddał w ich ręce)
jako bojownik ruchu oporu (jako że truł Hitlera). Zdobył milionowy majątek,
który pozostał nienaruszony.

3. Kochanka Hitlera Ewa Braun- pochodzenie żydowskie. Jej dwie siostry
również zatrudnione były u żydowskich pracodawców.

4. Joseph Goebbels - pochodzenie żydowskie. Pochodził z rodziny
hiszpańsko-holenderskich żydów. W szkole wołano nań ,,Rabbi".

5. Hans Frank - pochodzenie żydowskie. Syn żydowskiego adwokata z
Bambergu. Jako szef Generalnej Guberni uczynił ją ,,Judenfreii".

6. Richard Heydrich -pochodzenie żydowskie w połowie. Główny wykonawca
ostatecznego rozwiazania kwestii żydowskiej. Jego ojciec był żydowskim
muzykiem, który w katalogu ze swego czasu występuje jako ,,Heydrich Bruno
właściwie Suess".

7. Adolf Eichmann -pochodzenie żydowskie. *(na zdjęciu)

8. Alfred Rosenberg - główny ideolog nazimu. Pochodzenie żydowskie
(szczegółów brak) Urodził się w Estonii.

9. Moses Pinkeles vel Trebitsch -Lincoln. Pochodzenie żydowskie.
Finansował partię Hitlera i gazetę ,,Voelkischer Beobachter".

10. Julius Streicher - żydożerca. Pochodzenie żydowskie.

11. Lanz von Liebenfels - pochodzenie żydowskie w połowie. Syn żydówki
Hopfenreich, wydawca antyżydowskich zeszytów ,,Ostara". (Na nich był właśnie
znak swastyki w nieco zmienionej formie używany później przez partię
nazistowską. Zaszczepiał w Wiedniu swoje idee Hitlerowi. Jego główna teza
brzmiała: My kontrrewolucjoniści przyznajemy Żydom prawo do utworzenia
własnego państwa w Palestynie. Związał się z żydówką Liebenfels.

12. GoldmanSachs - bank amerykańskich Żydów finansujący hitlerowców.

13. IG Farben - żydowski koncern chemiczny, produkujący m.in. Cyklon B oraz
specyfiki do doświadczeh Mengele.

Trebitsch Lincoln do Hitlera: Wie pan, z antysemityzmem będzie coś dopiero
wtedy gdy Żydzi wezmą go w swoje ręce. - To pańskie? - Nie to słowa
malarza Liebermanna, Żyda jak ja - Ma rację, artysta, po prostu artysta.

Sam Hitler znał trzydziestu - czterdziestu ,,wspaniałych Żydów", których
albo całkowicie zrównał z Niemcami, albo nadał im przywileje pół - Żydów.
Tysiace pół -Żydów wyłączono spod wszelkich rygorów, co może wyjaśnić
karierę Heydricha i Hansa Franka w SS oraz feldmarszałka Erharda Milcha w
Luftwaffe Goeringa, wiadomo było bowiem że Heydrich i Milch są pół Żydami,
a Generalny Gubernator Polski jest nawet pełnym Żydem"- Hannah Arendt
(1906- 1975) - znana pisarka i filozof żydowski.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: