Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:6f967593-8989-4745-b1e3-790ea7641060@30g2000yqi
.googlegroups.com...
On 25 Mar, 22:36, Ender <e...@n...net> wrote:

> Pewnie że manipuluję.
> Kazdy człowiek manipuluje drugim.

Tylko że jedni to umią, a inni nie umią :-)

Wtedy posługują się intuicją - wiadomo kto...

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <R...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> Ustalmy jednak kilka faktów.
>
> Skup się teraz i zastanów: masz tu grupę samodzielnie myślących,
> inteligentnych ludzi. Z cbnetem mam, jak widzisz, generalny konflikt.
> I co, uważasz, że ta różnorodna grupa indywiduuów tak swobodnie przyjmuje
> za swoje 'absurdy Rediego' ? Zahipnotyzowałem ich, jo ?
> Cbnet, Stalker, Qra, Aicha, Medea, Trener, Paulinka, Marchewka, Vilar,
> Chiron, Iza, Dębski - wszyscy uważają, że Twoje kombinacje skierowane
> na manipulowanie Twoją TŻ w celu zaspokajania swoich potrzeb u innej
> kobiety - są nie fair, czy też niedojrzałe, czy też w jakiś inny sposób

Auć! Auć! Cieszę się, że dostrzegłeś moją obecność na psp, ale ja nic
takiego
nie sugerowałam.

Qra, a tak w ogóle samo grono mocno szacowne

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Wszyscy się mogą modlić, żebyś go sobie nie
> spieprzył jak małe dziecko, które MUSI cukierka. Ale jak jednak je sobie
> spierniczysz - to się nie będą czuli odpowiedzialni.

z tą odpowiedzialnością to żeś w monty pythona poszedł

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Ender wlazł między psychopatów i wykrakał:

> A nie przyszło ci do głowy, że to co jest u mnie godne potępienia,
> to tylko umyślna i skompresowana postawa, którą prędze czy później
> przyjmuje każdy na przestrzeni czasu i się potem jej wypiera?

umyślna postawa? każdy? i się jej wypiera?
jeśli tak jest jak piszesz, to wygląda to po prostu na oszustwo.

> Stąd ten zgodny brak akceptacji?

j.w.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego
> nie sugerowałam.
>
> Qra, a tak w ogóle samo grono mocno szacowne

Jak co do czego- to można na Ciebie liczyć, wiedziałem że się zaprzesz...
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Sądzę, że jemu w potężnym, przemożnym stopniu zależy, aby inni
> uważali go za niepospolicie inteligentnego (genialnego?), i bardzo,
> bardzo się stara takie wrażenie sprawiać na innych, traktując ten
> walor baaaardzo poważnie.

i dlatego to on pyta wszystkich o iloraz inteligencji ;)
mówię serio - idź do psychiatry.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 25 Mar, 22:36, Ender <e...@n...net> wrote:

> Pewnie że manipuluję.
> Kazdy człowiek manipuluje drugim.

Tylko że jedni to umią, a inni nie umią :-)

Stalker

Stanowcze NIE.
Nie każdy manipuluje. Co do tego, że są różne umiejętności- to ok. Jeśli
ktos żyje w Prawdzie- nie ma potrzeby manipulacji- i nie robi tego. Ba! Żeby
nie wiem co- jego też zmanipulować się nie da.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Auć! Auć! Cieszę się, że dostrzegłeś moją obecność na psp, ale ja nic
> takiego
> nie sugerowałam.
>
> Qra, a tak w ogóle samo grono mocno szacowne

Ajć, ajć ...

Redi, desperacko na zbyt cienkiej linie ...

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> W dodatku jak ostatnia szuja palisz głupa, że ciebie to nie rusza.
> Podobnie jak Ewa.
> A rusza was wszystkich na pewno.

Do czego pijesz? Nigdzie chyba nie napisałam, że coś mnie w ogóle nie
rusza? Rusza mnie wiele rzeczy, ale nie wszystkie w jednakowym stopniu,
a nie z wszystkimi moimi wzruszeniami się ujawniam.

> Chodziło mi o to, że wolę się nie irytować, tylko traktować to z pewną
> dozą humoru, a nie żeby wyśmiewać się z ciebie lub coś w tym stylu.

Z pewną dozą humoru? Jeszcze jakiś czas temu humor Cię tu męczył i wkurzał.

Mam wrażenie, że dostałeś jakiś nagły zastrzyk energii.
Ewa

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@o...eu> tak oto plecie:

> Jak co do czego- to można na Ciebie liczyć, wiedziałem że się zaprzesz...
> :-)

Ty w ogóle za dużo wiesz.

Q*a

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa