Re: Stojak na telewizor, ale meblowy

Subject: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
From: wowa <w...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Sun, 30 Oct 2016 17:16:50 +0100

> Nie zupełnie. Chciałbym mieć możliwość swobodnego przestawienia mebla.
> prawdopdoobnie uklad salonu zmieni się.

No i dobrze, zamontuj profil do dolnej szafki.

> TV jest tam głównie do wysokości takiej aby podczas siedzenia na kanapie
> środek TV był nieco wyzej niż oczy. Pi x drzwi to oznacza wysokośc całości
> jakies 1.5m. I, przyznaje, używam TV to filmów i konsol.

Aż poszedłem zmierzyć, środek TV mam na wysokości 105cm i jest dobrze
dla osoby na fotelu (wysokość oczu) i na krześle.

> No super, ale to jest zabawa w spawanie. Co oznacza zakup inwetera, narzędzi,
> nauczenie się, potem trzeba kupić coś do polerowania, zrobic warsztat
> lakierniczy itd. Dla jednego stojaka tv nie warto a efekt będzie kiespki jak
> to u uczacego się. Dłubanie własnoręcznie mogę zrobić z płyta meblową ale bez
> szkieletu nie uzyskam sztywności.

Można by zrobić bez spawania ale łatwiej znaleź ślusarza który to
wykona. na pewno będzie znał lakiernika czy galwanizera - w zależności
od wykończenia.
Sztywność płyty osiągniesz dając pionowe listwy (drewno) na kołki i
klej. Dasz listwy dłuższe to masz od razu mocowanie do szafki.
Odporność na skręcanie powinna zapewnić jedna listwa przy górnej
krawędzi.
I żebyśmy się zrozumieli, to tylko moje pomysły na rozwiązanie problemu
a nie prawdy objawione :)
Wojtek