Re: Szantaż w Londynie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szantaż w Londynie.
Date: Mon, 9 Jul 2018 09:14:53 +0200

W dniu 09.07.2018 o 07:41, LeoTar Gnostyk pisze:

> Moja córka Katarzyna Anna Tarnawska, która mieszka w Londynie i
> której życiowym partnerem jest osobnik podpisujący się Chris
> Szymczak, jest przez niego szantażowana ponieważ chce ujawnić prawdę
> o swoich toksycznych relacjach z jej matką, Teresą Mierzwiak.
>
> Chris (https://www.facebook.com/chris.szymczak.94) wykształcony w
> Polsce i Kanadzie ekonomista był kiedyś bankowym analitykiem ryzyka,
> a więc człowiekiem bardzo bliskim osiągnięcia stanu wolności, ale
> równocześnie był bardzo silnie uzależniony od matki w rodzinie z
> wykluczonym ojcem. W efekcie stał się, nie z własnej winy,
> [...]

W uzupełnieniu dodam, że zdarzyło mi się raz, że kiedy zadzwoniłem na
Gołężycką do Teresy Mierzwiak telefon odebrał Chris, który pracował
przez jakiś czas w Credit Suisse we Wrocławiu i pewnie tez mieszkał na
Gołężyckiej. Pewnie tez zdarzyło się, że został zmanipulowany przez
Teresę Mierzwiak, która chciała się pozbyć niewygodnych świadków swoich
matactw mających na celu wyeliminowanie Kasi i mnie jako tych, którzy
odkryli tajemnicę matriarchatu. Po fiasku prób zniszczenia mnie
postanowiła użyć Chrisa, który był najbliżej Kasi, do zlikwidowania Kasi
jako drugiego świadka jej niecnych postępków. Jako ofiara kazirodztwa,
którego jej ojciec Władysław Mierzwiak, odpychany seksualnie przez swoją
zonę Stanisławę Mierzwiak, dopuścił się wobec mojej byłej żony,
zmanipulowała Chrisa poniżając go seksualnie w efekcie czego ten
postanowił odegrać się na Kasi, która wprawdzie wolna ale wolnością
nieustabilizowaną aktem inicjacji seksualnej w rodzinnym trójkącie,
trwała w ukryciu "posilając się", czyli czerpiąc wsparcie z syna
Antoniego. I tak aż do teraz kiedy pod agresywnymi naciskami Chrisa
postanowiła przerwać zmowę milczenia.

LeoTar Gnostyk