Re: Szarlotka Lilli

Data: 2002-10-01 08:55:41
Temat: Re: Szarlotka Lilli
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net>

Lilla <l...@f...krasnik.pl> wrote:

> Pycha ciasto z płatkami owsianymi (wg Danki)
> (przypomnę przepis, bo chyba trudno będzie go komuś znaleźć w archiwum)
[ciach przepis]

> Ciasto jest naprawdę pycha i wymaga dużo margaryny.
Super, to już wiem, do czego wykorzystam resztę margaryny. Szkoda, że dopiero
w weekend. :-)

> Drugim ciastem, które mogę polecić, jest kokosanka według przepisu:
> http://cytronia.w.interia.pl/kokosanka.htm
Też zachęcająco wygląda i nie wymaga dużo pracy -- to lubię.
No to już mam zaplanowane ciasta na kolejne dwa weekendy -- a nawet trzy,
bo i tort jabłkowo-kokosowy mi się spodobał, zwłaszcza, że zarówno Joanna,
jak i Monika chwaliły :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *