Re: Szczepionki czy ludobójstwo?

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Date: Wed, 18 Nov 2009 07:39:43 +0100

Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:36:48 +0100, XL napisał(a):

> [...]
>>> http://www.youtube.com/watch?v=2VLS8fA_tpk&NR=1
>>> http://www.youtube.com/watch?v=trfDpcSTIEQ&feature=r
elated
>>> http://www.youtube.com/watch?v=N7Zeru6QAvk&NR=1
>>> http://www.youtube.com/watch?v=uTQbjdL3Dak&feature=r
elated

> Tak, wysłałam mój post, zanim doszłam do Twojego.

> Nie dać się panice i myśleć, np. przyszło mi na myśl cos takiego: a jeśli
> te informacje z netu, które zlinkowałam, są propagandą

np. zamówioną przez firmy ubezpieczeniowe

> w celu zmniejszenia
> parcia na centra szczepień, w których może nie starczyć szczepionek dla
> wszystkich?

...więc w przypadku udokumentowanej odmowy zaszczepienia się i w przypadku
późniejszego zachorowania, firma będzie miała podstawe do niewypłacenia
odszkodowania z polisy "na życie"?
Hę?

j.w.
--