Re: Szkodliwe pralki

Data: 2017-04-29 15:07:46
Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .04.2017 o 13:26 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Bez prasowania tylko kora i flanela - i to od biedy.

Miło, że razem z Ewą przypomnieliśmy, że prawdziwa dama kładzie się do
pościeli bez prasowania tylko od biedy :)

Ja tu tylko jako sztafaż robiłem, opisałem obserwacje.
Bo facet to nawet w sianie - tam to dopiero masz bakterie i stuprocentowo
pewną sepsę!!!
Na szczęście "ludzkość" jest bardziej racjonalna od Ikselki i tej sepsy
się nie bała od setek tysięcy lat.

--
Trefniś