Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Szkolne kary Re: Szkolne kary

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Szkolne kary

« poprzedni post następny post »
Data: 2007-12-13 09:31:55
Temat: Re: Szkolne kary
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki


>
> Nie, masz rację, nie przesadza. Ostatnio kazała dzieciom prawie całą
lekcję
> siedzieć z rękami podniesionymi do góry i szeroko rozstawionymi palcami.
> Za to przestała robić "za karę" kartkówki na prawie każdej lekcji. Rozwija
> się kobieta.
>
> Agnieszka
>

może Pani jest na etapie zgłębiania wiedzy na temat kinezjologii edukacyjnej
i tworzy swój autorski program ćwiczeń ? ;-)

Pozdrawiam

Monika


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
13.12 Lolalny Lemur
13.12 Jarek Spirydowicz
13.12 Anna G.
13.12 Agnieszka
13.12 Agnieszka
13.12 Elżbieta
13.12 Elżbieta
13.12 Elżbieta
13.12 Anna G.
13.12 Agnieszka
13.12 Elżbieta
13.12 Szerr
14.12 Lila
14.12 Lolalny Lemur
14.12 krys
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Krzew-drzewo
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Maseczki za 9 miliardów zlotych ida na przemial
Ideologia Geniuszy-Mocarzy wer. 9420
Sztuka Edukacji wer. 6462
Próbna wiadomość
Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3