Re: Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?

Date: Sat, 09 Jun 2018 23:55:15 +0200
From: collie <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?

W dniu 09.06.2018 21:59, i...@g...pl pisze:

> na raz

Naraz.

10.06 i...@g...pl
10.06 collie
10.06 i...@g...pl
11.06 FEniks
11.06 i...@g...pl
11.06 FEniks
11.06 i...@g...pl
12.06 collie
12.06 i...@g...pl
Lato
aktinidia
Przerywanie korzeniowych.
Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?
Żaba na głębokości 0,6m???
Przymrozki?
Co na pękającą korę
Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
Rozpoznanie
"Przerywanie" owoców
sprawa z miodem
Podskórnik gruszowy.
brak murarek
Oleander pełny łososiowy zamienię :-)
1 Maja w ogrodzie
Pralnia Spółdzielni Socjalnej Pasja - czy zniszczone?
,,Upadek" wiary w Polsce.
Lato
I znów księżniczka Anna spadła z konia!
A o takiego!
Polski Złoty gwarancją niezależności.
Włoskie przebudzenie.
Brawo, Węgrzy!
Nudy i pustka.
Niemiecki exodus.
VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.
boty atakują
Mój przysmak nad przysmaki :-)