Re: TOKSYCZNA RODZINA

Data: 2002-04-16 05:57:25
Temat: Re: TOKSYCZNA RODZINA
Od: Dorota Kulas <d...@p...com>

On Monday 15 April 2002 23:04, Little Dorrit wrote:

> Użytkownik "Kangoo" <k...@...pl> napisał w wiadomości

[...]

> Człowiek psychicznie dojrzały nie pragnie "wyrywać się" z rodzinnego kręgu
> nawet, gdy zmuszony realiami musi zamieszkać osobno. Taki człowiek
> zazwyczaj kocha rodziców i jest z nich dumny. Nigdy nie zapomni dodać, że
> to im zawdzięcza wszystko, co w życiu osiagnął. Rozumiem, że rozchwianego
> hormonalnie i psychicznie małolata na to nie stać. Cóż, jedni dojrzewają
> szybciej, drudzy wolniej, a jeszcze inni wcale.

[...]

Dorrit, jest dużo racji w tym, co piszesz, jest tylko jedno ale.
Czy uważasz, że w polskim społeczeństwie nie ma rodzin toksycznych,
patologicznych, czy jak je tam nazwać?
Ja zdaję sobie sprawę z tego, że "małolaty" przechodzą w pewnym wieku
bunt i rzeczywiście błędnie oceniają swoich rodziców.
Wydaje mi się jednak, że ludzie są różni, więc równie dobrze jak małolat,
i rodzic może popełniać błędy bądź nawet być niedojrzały psychicznie.

Dorota Kulas
d...@p...com