Margaryny antycholesterolowe

141. Data: 2018-06-22 13:17:15

Temat: Re: TRYBUNOWI Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 12:17, XL pisze:

> TĘ zachwalaną się kupuje i potem TĄ zachwalaną smaruje się pieczywo.

Proszę mi podać margarynę - którą? -  TĄ zachwalaną, a teraz pani
pozwoli że zapłacę za TĄ zachwalaną maryśkę idtitp.. Jakoś nie widzę w
tym miejsca na TĘ w żadnym wariancie wchodzenia w posiadanie.

142. Data: 2018-06-22 13:17:28

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 12:11, XL pisze:
> [...]

Czyli co sugerujesz? Nie ważne co robimy bo wszystko i tak jest zapisane
w genach?

143. Data: 2018-06-22 13:18:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 12:15, XL pisze:

> Czyli do czego zobowiązuje wysoka cena?
> Dokładnie do niczego.
> Niby dlaczego z ,,antycholesterolową" margaryną na być inaczej.

Oj, to niezupełnie tak, Bosch żeruje na ustalonej wcześniej renomie
firmy -  czyli w założeniu każdy jego wyrób ma prawo być droższy bo
gwarantuje choćby dobrą jakość, producent margaryny antycholesterolowej
- nie może bazować na takich zasadach.

144. Data: 2018-06-22 15:40:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Proszę mi podać margarynę - którą? -  TĄ zachwalaną, a teraz pani
> pozwoli że zapłacę za TĄ zachwalaną maryśkę idtitp.. Jakoś nie widzę w
> tym miejsca na TĘ w żadnym wariancie wchodzenia w posiadanie.

http://pwsz.chelm.pl/poradnia_jezykowa/index_2.php?i
d_k=4&id_p=24

--
XL

145. Data: 2018-06-22 15:41:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Czyli co sugerujesz? Nie ważne co robimy bo wszystko i tak jest zapisane
> w genach?

Jak najbardziej.
Angelina Jolie ucięła sobie nawet z tego powodu biust ?

--
XL

146. Data: 2018-06-22 15:47:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Oj, to niezupełnie tak, Bosch żeruje na ustalonej wcześniej renomie
> firmy -  czyli w założeniu każdy jego wyrób ma prawo być droższy bo
> gwarantuje choćby dobrą jakość,

Mój DROGI robot Bosch nie zagwarantował mi nawet jakości najgorszego
bazarowego nonejma.

> producent margaryny antycholesterolowej
> - nie może bazować na takich zasadach.

A po co mu to? On bazuje na jednej zasadzie: co nie jest zabronione, to
dozwolone.
A nie, jeszcze na drugiej: głupich nie sieją - sami się rodzą.

Sorry.

--
XL

147. Data: 2018-06-24 15:05:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 15:40, XL pisze:
> http://pwsz.chelm.pl/poradnia_jezykowa/index_2.php?i
d_k=4&id_p=24

Do jakiejś nowomowy proszę mnie nie odsyłać.

148. Data: 2018-06-24 15:07:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 15:41, XL pisze:

> Jak najbardziej.
> Angelina Jolie ucięła sobie nawet z tego powodu biust ?

Zupełnie inne doświadczenia osobiste. Bracia grubasy biorą insulinę,
górę leków na cholesterol i nadciśnienie. Ja chyba będę zmuszony brać
tylko margarynę na cholesterol. Gdy miałem ponad 100kg to też miałem
przepisywany stosik tabletek na nadciśnienie.

A Angela, tu chyba idzie o syndrom gwiazdki popadającej w zapomnienie...

149. Data: 2018-06-24 15:08:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 15:47, XL pisze:

> Mój DROGI robot Bosch nie zagwarantował mi nawet jakości najgorszego
> bazarowego nonejma.

Może jakaś podróbka. Tak jak u mnie z pastą Sensodyne, dosłownie raz
trafiłem na taką która faktycznie zadziałała na wrażliwość zębów..

> A po co mu to? On bazuje na jednej zasadzie: co nie jest zabronione, to
> dozwolone.
> A nie, jeszcze na drugiej: głupich nie sieją - sami się rodzą.
>
> Sorry.

Jawne i świadome wprowadzanie klienta w błąd jest nie tylko zabronione
ale także karalne. Piszą że zawiera jakieś "sterole" to jestem pewien że
one są.

150. Data: 2018-06-24 21:40:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
>>

> Jawne i świadome wprowadzanie klienta w błąd jest nie tylko zabronione
> ale także karalne. Piszą że zawiera jakieś "sterole" to jestem pewien że

Jak piszą na opakowaniu drogiego kremu ,,z retinolem", to też wierzę, że ten
retinol tam jest. Jednak nie wierzę, że to cudowny krem, który ,,sprawi, że
twoja cera stanie się świetlista i pełna blasku", ani w to, że ,,50 %
zmarszczek" stanie się wspomnieniem po jego zastosowaniu. Bo to tak nie
działa.

--
XL

Bitki wołowe