Re: Tajna ,,pandemia".

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tajna ,,pandemia".
From: XL <i...@g...pl>
Date: 24 Jul 2022 15:28:16 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> ,,Covidowe tajne przez poufne. Pandemia ukrywanych danych
>
> Klara Klinger
> Tomasz Żółciak
> Grzegorz Osiecki
> 7 grudnia 2021, 07:14
> Ten tekst przeczytasz w 6 minut
>
> Praktycznie każdy kraj udostępnia liczby opisujące pandemię; różnice
> polegają na tym, jaki zakres danych jest upubliczniany oraz w jaki sposób
> są prezentowane
> Dane o hospitalizacji z podziałem na wiek? Niedostępne. Dane o zgonach i
> leczeniu szpitalnym w zależności od rodzaju szczepionki? Również. Dane o
> [...]
8620,koronawirus-dane-o-hospitalizacji-szczepionka.h
tml

Ten brak ,,danych" jest w sumie lepszy, niż nachalne i odgórne
serwowanie ludziom liczb z góry zadanych przez samonapędzającą się z ich
wykorzystaniem sanitarystyczną machinę.
Zawsze to mniejsza kompromitacja będzie, gdy się w końcu KIEDYŚ okaże
(a musi), co to za smród i ściema jest z tą ,,pandemią" - można będzie
szczerze powiedzieć, że w obliczu sanitarystycznych nacisków staraliśmy się
jednak tonować tę ściemę, by nie rujnować państwa i zbytnio nie straszyć
ludzi fikcją, którą nam narzucono".
I to jest dobra droga.
--
XL