Re: Takie tam o glutenie

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Takie tam o glutenie
Date: Sat, 30 Sep 2017 14:15:01 +0200

W dniu 2017-09-28 o 23:28, Trefniś pisze:

> Zamiast takich astrobzdetów, poczytaj tutaj:
>
> http://www.celiakia.pl/diagnoza/
Ja to wszystko wiem i bardzo byłam zdziwiona tym artykułem, do którego
linka wkleilam.

> [...]
> próbę", bez wykonania dokładnych badań w kierunku celiakii. Błędem jest
> także wykonywanie diagnostyki podczas stosowania przez pacjenta diety
> bezglutenowej."
>
> Dieta bezglutenowa dla zdrowego człowieka jest zubożeniem wartości
> odżywczych pożywienia!
> A według podlinkowanego przeze mnie Polskiego Stowarzyszenia Osób z
> Celiakią i na Siecie Bezglutenowej - gluten szkodzi kilku procentom
> populacji (w PL mniej niż 5%)!
>
> Cała reszta przechodząc na dietę bezglutenową szkodzi sobie, przy okazji
> pompując pieniądze do firm pompujących niezdrową modę.

Dzieci chore naprawdę trzeba bardzo dobrze odżywiać, robic co miesiąc
morfologię w tym badanie na przeciwciala.
Dziwię się, że zdrowym zaczęło coś odbijać i przechodzą na dietę
bezglutenową.
Co innego nie podawanie pożywienia z glutenem dzieciom do pół roku
życia. To się powinno stosować.

Przy okazji zapytam:
Czy szczepił się ktoś z Was na grypę? Ja jeszcze ani razu się nie
zaszczepilam i jakoś ta grypa się do mnie nie przyplątuje.

--
animka