Re: Takie tam o glutenie

Data: 2017-10-08 23:07:19
Temat: Re: Takie tam o glutenie
Od: "WhiteD" <...@...pl>

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
news:ordrtg$b61$1@news.icm.edu.pl...
> Bywa tez celiakia+ duhring.

Nie bywa. Duhring to po prostu jest celiakia, specyficzna skórna manifestacja
tejże -
https://www.niddk.nih.gov/health-information/digesti
ve-diseases/celiac-disease

> No, jak się ktoś naje nie tego co może to to uczulenie, które wygląda jak
> liszaj (tylko koloru skóry) mu wyskakuje.
> Jest to swędzce. Niezaraźliwe oczywiście.

Generalnie alergia jest zależna od układu odpornościowego. Ale jest jeszcze taka
niezależna, pseudoalergia; która może się pojawić w zasadzie z nicości i za
chwile w tej nicości ponownie zniknąć - tak w temacie oswajania alergii, to o
ile twoja pseudoalergia nie oznacza wstrząsu anafilaktycznego, to można
próbować. Bo ta potrafi zniknąć sama.
Z prawdziwymi alergiami to bywa że nawet odczulanie jest nieskuteczne, lub
działa tylko czas jakiś. Taki defekt organizmu.

> Mojej, jak była dzieckiem robiono biopsję. Maleńki kawalek skórki z pośladka
> pobrali, żeby rozpoznać czy to jest to co podejrzewała pani doktor.

Ej no - patyczek do ust i modlić się żeby "Kobieta bez twarzy" znowu
niezaatakowała. To ten wypadek gdy DNA jakiejś pani pracującej w fabryce
wymazówek przypadkowo zanieczyściło je. I uczyniło ją zawodową przestępczynią na
skalę Europy.
No... chyba nawet w jakimś serialu to było (CSI?), tylko że to był akurat
autentyk. No zdarza się... Dlatego ja myślę że takie rzeczy powinny robić
maszyny - one nie mają DNA. Jeszcze :D

Iwona

---
Avast.