Re: Tatar z kurczaka

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Tatar z kurczaka
<4gppx5dq4fhi$.s83s90x334sr.dlg@40tude.net>
<57c1e2ed$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<308xyx5nhp7l.tpnmzuzm0c46$.dlg@40tude.net>
<57c1f128$0$12541$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 28 Aug 2016 22:21:09 +0200

Animka pisze:

> OK, ale ja ten detergent bym mimo wszystko czuła w jedzeniu i byłoby mi
> niedobrze. Wolę myć pod kranem samą wodą.
> Naczynia myję płynem do mycia naczyń, ale bardzo dobrze płuczę.

Pomyśleć, że jak kilka lat temu w jakiejś fabryce spożywczej wyszli na
przeciw oczekiwaniom klientów i w trosce o nich wymywali Złe Bakterie
płynem do naczyń (wypłukując potem dokładnie resztki z zakamarków, to
ci niewdzięcznicy tego nie docenili. Wielka afera na cztery fajery była
przez tych awanturników.

Jarek

--
Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.