Tatar z kurczaka

151. Data: 2016-08-28 22:22:28

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> OK, ale ja ten detergent bym mimo wszystko czuła w jedzeniu i byłoby mi
> niedobrze. Wolę myć pod kranem samą wodą.
> Naczynia myję płynem do mycia naczyń, ale bardzo dobrze płuczę.

Pomyśleć, że jak kilka lat temu w jakiejś fabryce spożywczej wyszli na
przeciw oczekiwaniom klientów i w trosce o nich wymywali Złe Bakterie
płynem do naczyń (wypłukując potem dokładnie resztki z zakamarków), to
ci niewdzięcznicy tego nie docenili. Wielka afera na cztery fajery była
przez tych awanturników.

Jarek

--
Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

152. Data: 2016-08-28 22:30:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 22:32, stefan pisze:

> bezproblemowo, pierwsze z brzegu
> http://www.eco-market.pl/kosz-metalowy-110l-z-kolami
?gclid=CKnVtP234s4CFer3cgod8T0MnQ

> tylko jest problem, bo z reguły firmy sprzątające mają swoje...
> pozdr
> Stefan
Nawet fajny ten kosz.

--
animka

153. Data: 2016-08-28 22:32:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 22:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-27 21:51, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Nosz bym napisała skargę do prezesa Soaresa

A po co? Ja tam nie chodzę, a odpowiedzi pewnie bym nie dostala.
Tam jakaś wizyta Sanepidu by się przydała.

--
animka

154. Data: 2016-08-28 22:34:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 22:58, Trefniś pisze:
> [...]
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html
uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> W porządku, jednoznacznie nie wynikało :)

Bo nie przeczytałeś artykułu.

--
animka

155. Data: 2016-08-28 22:40:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 23:01, Trefniś pisze:
> Inne znów głoszą: "żyj brudniej, jedz czyściej".
> Będzie trudno utrafić "w punkt".
Tak wtrącę tylko małą ciekawostkę. Sprawdzona.
Kibel jak nowy po wrzuceniu do niego 1 tabletki Correga Tabs (parę sztuk
w opakowaniu, chyba 6 ok. za 3 zł).
Można zostawić na noc, a można tylko na godzinę. Zarazki chyba wyżera.

--
animka

156. Data: 2016-08-28 22:48:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płynem do naczyń (wypłukując potem dokładnie resztki z zakamarków), to
> ci niewdzięcznicy tego nie docenili. Wielka afera na cztery fajery była

Pamiętam coś niecoś o delikatesach przy ul. Śniadeckich. Zatrudniła się
tam dziennikarka z ukrytą kamerą.
Musiała szorować zielone, śmierdzce mięso i wędliny jakimś proszkiem do
prania, żeby potem na "wystawie" wygladało na świeże. To była wielka
afera. Delikatesy zlikwidowali.

--
animka

157. Data: 2016-08-28 22:49:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> [...]
> w opakowaniu, chyba 6 ok. za 3 zł).
> Można zostawić na noc, a można tylko na godzinę. Zarazki chyba wyżera.

zadziwia mnie wiara w magiczną moc reklamowanych produktów.
Corega tabs skład: Sodium bicarbonate, Citric acid itd.
czyli soda i kwasek cytrynowy.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

158. Data: 2016-08-28 23:17:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Animka napisał:

> [...]
> Musiała szorować zielone, śmierdzce mięso i wędliny jakimś proszkiem do
> prania, żeby potem na "wystawie" wygladało na świeże. To była wielka

Gdyby nie Usenet, to bym się nigdy nie dowiedział, że są ludzie, którzy
w podobny sposób traktują całkiem świeżą żywność. Maluczko, a dowiem się,
że proszek do prania, który podonmo dosypywano do mleka za PRL, to też
na życzenie klasy pracującej. A teraz zła Unia zabrania takich praktyk
-- i dlatego jest zła. A mleko jeszcze gorsze.

Jarek

--
A pewien piekarz biały
Zapiekał gwoździe w kajzerkach

159. Data: 2016-08-28 23:18:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

160. Data: 2016-08-28 23:21:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wtrąca tylko małą ciekawostkę. Sprawdzoną:

Efekt taki, że szczęka opada!

Jarek

--
Czy babunia nie wyżera