Re: Tatuś w krótkich spodenkach...

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tatuś w krótkich spodenkach...
Date: Sun, 14 Mar 2010 23:38:51 +0100

news:c255c4hv5wmg.w18a1drh3e0x$.dlg@40tude.net...
> [...]
> utwierdza
> ich i zamyka w infantylizmie; 2) ?nadmiar podniet? u dzieci, które
> dojrzewają za szybko (?) 3
>
> W homogenicznej kulturze masowej nie ma miejsca na podział wiekowy
> ?niejednokrotnie cała rodzina zbiera się przed telewizorem oglądając jeden
> program (Macdonald zauważa to w latach pięćdziesiątych, ale ten trend
> nadal
> trwa ? powstają niezliczone filmy familijne, nie wymagające praktycznie
> żadnego wysiłku umysłowego i operujące na schematach fabularnych, które
> można policzyć na palcach jednej ręki).(...)"

html //polecam całość
> --
>
> Ikselka.

OK- to prawda. Jednak- dzieje się tak w obrębie jednej kultury- europa i
ameryka północna. Dla mnie to jeden z widocznych symptomów upadku tej
kultury... No cóż: "są ludy, które dojrzały do śmierci z rąk ludów
niedojrzałych do życia"... Ciekawe, ile lat jeszcze potrwa agonia naszej
cywilizacji?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron