Re: Tayberry

Data: 2002-10-02 11:53:26
Temat: Re: Tayberry
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:anen1g$f9j$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Jezynowo. Za pare lat pewnie uznasz, ze jezyna b e z k o l c o w a ma
> pewne zalety:-))))
> Po eksperymentowaniu z malinojezyna uznalam, ze jakbym chciala drut
> kolczasty w ogrodzie, to postaralabym sie o produkt oryginalny. Smak
owoców
> mierny, raczej tylko na przetwory. Choc nie wiem, czy na nalewke;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Wiekie dzieki! Z tym naturalnym drutem to ja nawet mam pomysl, jak polaczyc
przyjemne z pozytecznym. Pal licho kolce. Pamietacie jak sie pytalem o zolta
maline? Tez nie byliscie zachwyceni ale u mnie w domu to hit. Nawet pani
zablocka, ktora kazala mi sie puknac w glowe, kiedy wyskoczylem z pomyslem
zazolcenia, teraz zajada sie duzymi i bardzo smacznymi owocami. A kawalerka
codziennie sprawdza, ktory owoc schodzi i zaraz do buzi. A nalewka moze byc
ciekawa. Mam nawet pomysl jak to zrobic, zeby bylo oryginalniej.

Irek kochany