Re: Tort bezowy.

From: animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Tort bezowy.
Date: Wed, 01 May 2013 02:15:21 +0200

W dniu 2013-04-30 19:54, Ikselka pisze:

> Ale ja sobie nie wyobrażam podawania na Męża (ani żadnej bliskiej mi osoby)
> urodzinach kupnego ciasta. No moze RAZ, jak miałam grypę, było kupne - mąż
> kupił. Ale nie jadł 333-)

Dzisiaj kupiłam pyszną szarlotkę (a forsy trochę wydałam), ale coś mi
brzuch rozniosła. Uznalam, że nieświeża za bardzo i spory kawał ( z pół
kilo) wywalilam.
Od grudnia jeszcze nie wypucowalam piekarnika ani go nie wypalilam
(trzeba go najpierw wypalić z pół godziny, kuchenka Mastercook ze stali
żeliwnej, czyli szara), bo jeszcze nie doszłam do siebie po remoncie ,
modernizacji mieszkania. Robię to codziennie, ale nawet nie tknę palcem,
bo mam jakąś niemoc i lenistwo ostatnio. Przed świetami się
rozchorowałam i brałam antybiotyki przez święta i do tej pory jakoś
olewam wszystko. Czekam na ustabilizowanie się pogody, na cieple
słoneczko, które mi doda ochoty na dopracowanie wszystkiego oraz
doprowadzenie tego piekarnika do porządku, wtedy coć upiekę.

--
animka