Tort bezowy.

41. Data: 2013-05-01 12:33:07

Temat: Re: Tort bezowy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 May 2013 02:20:31 +0200, animka napisał(a):

> Przeciez telefonem możesz zrobić. Też ładne powinny wyjść.

Mój telefon jakieś niebieskie te zdjęcia robi. A od wczoraj połowy tortu
już i tak nie ma :-)
Nastęonym razem zrobię foto, bo już dawno nie aktualizowałam Fotosika.

> Zresztą już
> jakieś swoje wypieki i pieczenie fotografowałaś. Mnie w domu ostatnio
> nie chce się wyciągać aparatu, pod ręką mam telefon i takie różne detale
> fotografuję telefonem.
>
> Ależ wyszło cudo. Osiągnęłam piąty stopień
>
> Nie mozesz przystąpić do tego konkursu kulinarnego w telewizji? Lubisz
> pitrasić to masz szansę konkurs wygrać.

Jaki konkurs? Mozesz podpowiedzieć, gdzie i co?
--
XL

42. Data: 2013-05-01 12:40:29

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 12:28:11 +0200, Ikselka napisał(a):

> Moja znajoma te bezowe blaty produkuje niemal hurtowo, raz na jakiś czas, a
> potem przechowuje szczelnie opakowane folią spożywczą - w dowolnym momencie
> tort bezowy ma na zawołanie. Goście wieczorem? - voila, kremówka z lodówki
> do ubicia i tort w poł godzinki gotowy. Goście w podziwie "Jak TY ten tort
> tak szybko zrobiłaś na nasze przyjście???" :-D

Niegłupi pomysł. Chociaż wątpię, czy blaty by długo poleżały... Znając
Męża... :)

M.

43. Data: 2013-05-01 14:14:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 12:40:29 +0200, Fragile napisał(a):

> Niegłupi pomysł. Chociaż wątpię, czy blaty by długo poleżały... Znając
> Męża... :)

Czaby je gdzieś sprytnie zamelinować :-)
--
XL

44. Data: 2013-05-01 15:13:50

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-01 14:14, Ikselka pisze:

> Czaby je gdzieś sprytnie zamelinować :-)

Jak to dobrze, że mój nie jest łakomy na słodycze :-)

--
animka

45. Data: 2013-05-01 15:17:06

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-01 12:33, Ikselka pisze:
> Mój telefon jakieś niebieskie te zdjęcia robi. A od wczoraj połowy tortu
> już i tak nie ma:-)
> Nastęonym razem zrobię foto, bo już dawno nie aktualizowałam Fotosika.

Może powinnaś go odpowiednio ustawić, m.in na pochmurno? Jak masz l;ampę
błyskową to sprawdź z wyłączoną lampą.
Popróbuj z różnymi ustawieniami i sprawdź różnice wyglądu zdjęć.

--
animka

46. Data: 2013-05-01 19:52:28

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2013 02:20, animka pisze:
> Nie mozesz przystąpić do tego konkursu kulinarnego w telewizji? Lubisz
> pitrasić to masz szansę konkurs wygrać.

Jaki kąkurs?

--
Pozdrówki
Anai

47. Data: 2013-05-01 22:08:00

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nastęonym razem zrobię foto, bo już dawno nie aktualizowałam Fotosika.

> Jaki konkurs? Mozesz podpowiedzieć, gdzie i co?

Nie wiem dokładnie jak się program nazywa. Musisz sobie poszukać w
programach tv. To jest chyba na tvn-ie. Być może nazwa: Konkurs
Kulinarny. Pewnie oglądasz, nie bujaj :-)
Ludzie tam gotują, przygotowywują, podają jurorom i oni oglądają, jedzą,
tzn testują i oceniają.

--
animka

48. Data: 2013-05-01 22:22:07

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

http://masterchef.tvn.pl/

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

49. Data: 2013-05-01 22:28:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 May 2013 22:08:00 +0200, animka napisał(a):

> [...]
> Kulinarny. Pewnie oglądasz, nie bujaj :-)
> Ludzie tam gotują, przygotowywują, podają jurorom i oni oglądają, jedzą,

Master Chef? :)

M.

50. Data: 2013-05-01 22:53:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kulinarny. Pewnie oglądasz, nie bujaj :-)
> Ludzie tam gotują, przygotowywują, podają jurorom i oni oglądają, jedzą,

Nie oglądam, bo mam tylko program 1 i 2. A i to za dużo jak dla mnie.
Natomiast opisana przez Ciebie formuła tego konkursu mi nie pasuje jakoś...
Znam od kulis zasady jakie rzadzą telewizyjnymi konkursami, tzn jedyną
zasadę która tam istnieje: MEDIALNOŚĆ. Parę znanych mi osób brało w czymś
takim udział, więc dobrze wiem, co to jest.
Zgnoić człowieka w kilka sekund to tam normalka.
--
XL

Sałata rzymska dziś znów.
Lepienie pieroga
mokry sernik jak
czym panierować piersi z kurczaka?
Dlaczego na zelatynie jest napisane "nie gotowac"?