Re: Transfer betonu

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 11 Feb 2016 15:30:39 -0800 (PST)
<f...@g...com>
<6...@g...com>
Subject: Re: Transfer betonu
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 12 lutego 2016 00:19:15 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> Jakub A. Krzewicki
> - ukryj cytowany tekst -
człowiekiem o poglądach skrajnie lewicowych. Gość Tomasza Lisa wspominał, jak obecny
lider PiS wzorował się niegdyś na Che Guevarze, Castro i rewolucjonistach z Chile.

komunizm bardziej radykalny od Stalinizmu, a jak zefirek zawiał już udaje
antykomunistę, gdzie jego zachowanie jest.... czym skorupka za młodu nasiąknie na
starość trąci. ....To nie była opozycja, tylko radykał komunistyczny że komuniści się
go bali, bo za mało miał komunizmu w komuniźmie.

> Tak jak młody Kuroń, z tym że Kuroń po pierwsze poszedł w sprawy pracy i spraw
> socjalnych, po drugie wódka i papierosy sprawiły, że długo nie pożył. A jego
> najlepszy kolega p. Antoni nadal żyje i wciela w życie ideały KOR-owskie.
> Mówię, panowie całkiem sympatyczni jako osoby prywatne, ale z nieżyciowymi
> ideałami publicznymi. Widmo krąży nad Polską - widmo KOR-ników.
>

> Nie bardzo. Ja kiedyś czytałem o bananowej młodzieży, którzy rodziców
wysokopostawianych w partii mieli, buntowali się bo komunizm był za mało
komunistyczny, uważali że komunizm jest idealny, tylko za mało radykalnie się go
wdraża

I oprócz tych dwóch Panów K&M których wymieniasz - Kuroń też tam należał.
Dlatego mówię o trockistowskich początkach KOR-u i Solidarności.

Teza, że za mało jest komunizmu w komunizmie pochodzi od Lwa Bronsteina
ps. Trocki, za nią kazał zaciukać w Meksyku tego ostatniego nie kto inny, jak
Józef Stalin.