Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Data: 2002-05-27 11:50:38
Temat: Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik "Dorota Gudaniec"
> Asiu, na czym opierasz te opinie?
Poproszę dziś kogoś komu ufam, może coś napisze.
Póki co pomyśl logicznie. To nie jest żadna nowinka naukowa,
że składniki mineralne są dużo mniej przyswajalne niż pochodzące
bezpośrednio z jedzenia, więc nie dość że nie przyniosą korzyści
będą niszczyć narządy, w któych się będą kumulować.
To samo jest z tabletkami, witaminami w proszkach itp.
Gdyby "koktajl" i parę podobnych preparatów wystarczyło
do zdrowego życia, pomyśl czy warto by się normalnie odżywiać.
Czy jesteś zwolenniczką teorii że jedzenie można zastąpić
tabletkami? I że kiedyś przyjdą czasy że przestaniemy
się odżywiać i wystarczy jedna dobrze skomponowana tabletka?
I miną wszystkie choroby wynikające z niedoborów:-)

> ja osobiscie jem te produkty od blisko
> 1,5 roku, karmie tym cala rodzine wlaczajac w to dzieci
Gratuluję ;-(
A na poważnie: gratuluję finansów.

>i jesli chodzi o
> zdrowie to z CALA ODPOWIEDZIALNOSCA za wlasne slowa twierdze, ze to ratuje
> zdrowie
Że schudnięcie może ratować zdrowie to wierzę, właśnie nad tym pracujemy.
Ale nie twierdź z "całą odpowiedzialnością" że sztuczne preparaty
(zresztą co śmieszniejsze te same co w sklepach z odżywkami
tylko za wiele większe pieniądze) nie szkodzą. Dla mnie autorytet
sprawdzonych
specjalistów jest jednak większy niż laików.

>na litosc boska zanim
> cokolwiek powiesz to utwierdz sie w tym , ze masz racje, poprzyj to
> argumentami a nie opiniami nie wiadomo kogo.
Nie wiadomo dla kogo?
Utwierdziłam się, tyle że postarałam się nie dać się zaspokoić
"masą ludzi" kupionych dla firmy. Wolę niezależnych ludzi,
którzy kształcili się w tym kierunku.

>Za produktami Herbalife stoi
> Rada Naukowo Medyczna zlozona z 300 tysiecy wybitnych specjalistow z wielu
> dziedzin nauki , medycyny, biologii etc...
Ani Ty ani ja nie mamy odpowiednich kwalifikacji naukowych by potwierdzać
kompetencje i wybitność w nie swoich dziedzinach.
Czy znasz kogoś z nich OSOBIŚCIE?
Ja znam, moją babcię- dietetyczkę, która naciągnęła nas na ww.
Jej wiedza niestety już dawno jest nieaktualna...
Co do rad medycznych: każdy lekarz powie CI że medycyna
nie jest ścisłą nauką w kontekście jednorodnego stanowiska
w różnych kwestiach.
Rada ordynatorów w największym w pd polsce szpitalu dziecięcym
uważa że dzieci w szpitalu nie potrzebują matek i nie muszą być
karmione piersią.
Racz więc przyjąć że to prawda, w końcu KAŻDY specjalista MA RACJĘ! ;-)

> od 22 lat ponad 40 milionow osob w 54 krajach stosuje te produkty
Ilu z nich rezygnuje z przypływem informacji od nie zaangażowanych
w sprzedarz ludzi? Czy nas także wliczono w tę liczbę?
90% Polaków to katolicy ;-))

> a po za tym , jesli znasz inna metode, rownie skuteczna i bezpieczna
to nie jest bezpieczna metoda.

> i bez efektu
> jojo - ja sie na to pisze:))
O jakich efektach piszesz, skoro mówisz że dalej stosujesz? Efekt ten
polega na powrocie masy wraz z początkiem normalnego
zbilansowanego jedzenia..
Asia Słocka