Re: Troche o miłosierdziu

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Troche o miłosierdziu
Date: Thu, 3 Jan 2019 23:22:28 +0100

Am 03.01.19 um 22:09 schrieb Ilona:

> Autor, we wstępie zaznacza, że to nie jest dla wszystkich.
> https://docer.pl/doc/xx111
>

> Szanowny Czytelniku, zanim zaczniesz czytać tę książkę,
sprawdź swój stan emocjonalny. Stanowczo odradzam jej czytanie,
gdy odczuwasz obrazę, rozdrażnienie albo wykazujesz inne negatywne
emocje w stosunku do kogokolwiek lub czegokolwiek. (...)

Ludzkość stoi przed niebezpieczeństwem o wiele groźniejszym niż
atomowe. Tym niebezpieczeństwem jest rozpad ducha. (...)

Potencjał duchowy nagromadzony przez świętych, jasnowidzących i
założycieli światowych religii jest obecnie prawie zupełnie
wyczerpany, a nierozwinięte myślenie strategiczne stanowi ogromne
niebezpieczeństwo. (...)

itd.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).