Re: Troche o miłosierdziu

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Troche o miłosierdziu
From: XL <i...@g...pl>
<q0ltnj$51u$2@node1.news.atman.pl> <g...@m...individual.net>
<5c2f2f8a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<q0o4lf$9ss$1@node1.news.atman.pl>
<5c2fc19d$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@m...individual.net>
<5c30862b$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@m...individual.net>
<5c31eb52$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@m...individual.net>
<5c321a18$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<q0tmkg$53d$1@node2.news.atman.pl>
<5c327c43$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<q0vpqu$50k$1@node2.news.atman.pl>
<5c345f4b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<q12ehf$6rj$1@node1.news.atman.pl>
Date: 09 Jan 2019 01:43:41 GMT

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Może to też przez to oddalanie się od okresu niemowlęcego, czy
> wcześniejszego, życia płodowego, gdy mały człowiek funkcjonował jeszcze
> mocno na obu wymiarach, tym materialnym i tym duchowym.

To podam Ci fajny żart o Kielcach - Tobie tak, bo nie liczę na jego
powszechne zrozumienie:

Klasa, lekcja wychowania obywatelskiego. Pan pyta uczniów. - Dzieci z czym
się wam kojarzą Kielce?

Wstaje Jasiu, na na szyi szalik i dziwną czapkę.
Korona, Korona - krzyczy na całą klasę Zdejmuje szalik i zaczyna nim machać
uderzają niechcący w głowę Stasia.
Ty durniu - woła Staś - Kielce to miasto wojewódzkie położone w Górach
Świętokrzyskich, siedziba biskupstwa, jedno z najstarszych miast w Polsce
założone przez Mieszka Starego. Nieopodal jest piękny zamek w Chęcinach
pamiętający Kazimierza Wielkiego oraz największa w Polsce jaskinia o nazwie
Raj.
Pięknie Stasiu - mówi nauczyciel - a ty Jasiu siadaj i siedź spokojnie.

Nauczyciel patrzy po dzieciach i wskazuje na milczącego typa w kącie klasy.
-A tobie Sierzputowski z czym się kojarzą Kielce? Sierzputowski wstaje,
jest znanym debilem, postrachem szkoły, nie panuje nad odruchami i
emocjami, kibluje już trzeci rok

Mnie? - pyta jak głupi
Tak tobie - mówi zirytowany nauczyciel
Mnie, panie psorze Kielce kojarzą się z kulturą, z ludźmi, którzy
komunikują się przez internet, z wolnością słowa i tejże wolności obroną

Ty kretynie! Nie wytrzymuje nauczyciel. Znowu zaczynasz! Jak cię kiedyś
spytałem z czym ci się kojarzy biała chusteczka to powiedziałeś, że z dupą!
Siadaj!
Sierzputowki siada i mruczy pod nosem - bo mnie się wszystko z dupą
kojarzy, tylko nie Kielce. Nauczyciel rzuca w Sierzputowskiego kluczami,
trafia go w głowę, a Sierzputowski zalewa się krwią. Klasa rży ze śmiechu.

Wstaje Marysia. - Ja powiem proszę pana z czym mi się kojarzą Kielce. Mnie
się one kojarzą z biskupem Kaczmarkiem, bo kiedy mój dziadziuś służył w
milicji w 1946 roku to....

- Cisza, cisza, ryczy nauczyciel, koniec lekcji, koniec lekcji...

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974