Re: Trucizna nasza powszechna.

Data: 2014-07-14 22:57:13
Temat: Re: Trucizna nasza powszechna.
Od: masti <g...@t...hell>

Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 19:14:28 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> http://www.youtube.com/watch?v=okvxO8o6JS4 "Dokument opowiadający o tym
> dlaczego w ciągu zaledwie 30 lat ilość zachorowań na raka się podwoiła.
> (...)Wraz z każdą żywnością jaką obecnie mamy dostępną na rynku
> spożywamy także "dopuszczalny limit" trucizn które regulowane są przez
> różnego rodzaju instytucje mniej lub bardziej związane z producentami
> tychże pestycydów i/lub opierających swoje wyniki na badaniach tychże
> producentów."

sorry ale jeśli uważasz, że zwiększenie zachorowań na raka jest
spowodowane wyłącznie żywnością to znaczy, że dajesz się robić w bambuko
ludziom finansowanym przez przeciwników tych o których piszesz.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?