Re: Twarożek

Date: Sun, 12 Jul 2015 12:18:28 +0200
From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Twarożek

W dniu 2015-07-12 o 11:40, Qrczak pisze:

> Moje dzieci mogę jeszcze rozgrzeszyć z tego błędu (mamo, ile się
> gotuje bób, bo w internetach różnie podają?)

A to akurat nie takie głupie pytanie, bo - z tego co zdążyłam się
zorientować - bywa różnie i zależy od bobu. Gotowałam na parze 2 razy -
raz wystarczyło 15 minut w zupełności, a za drugim razem to było
odrobinę za krótko.
BTW Zrobiłam bób na dwa sposoby. Jeden na sucho - z boczkiem, koperkiem,
parmezanem i jajkiem sadzonym (ktoś tu podawał link do przepisu) - ten
nie spotkał się ze zbyt wielkim uznaniem. Drugi w curry - z młodą
cebulką, pomidorami, jogurtem - ten okazał się znacznie lepszy.

Ewa