Re: Waga podręczników szkolnych.

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Waga podręczników szkolnych.
Date: Mon, 14 Apr 2008 16:21:08 +0200

Lila napisał(a):

> Zmieniłoby, gdyby do wyboru był ciężki podręcznik drukowany na
> kredowym papierze albo lżejszy drukowany na zwykłym.

IMHO to wyboru może nie być. Mi wystarczą podręczniki w miękkich
okładkach drukowane na najzwyklejszym papierze.

> To jakiś koszmar z tym papierem - podręczniki są przez to dużo
> cięższe, a i tak się rozwalają, bo mają klejone brzegi.

Mam zamiar to wykorzystać:-) Na przyszły rok szkolny kupię używane i je
po prostu rozczłonkuję i wyślę dziecko do szkoły z jednym rozdziałem.

> Nie mówię już o tym, że nauczyciel wymaga podręcznika wydanego w
> określonym roku i że często nie korzysta z ćwiczeń, które sam zalecał
> kupić.

Ja tylko nie mogę zrozumieć, że nie można było zostawić tego, co w domu
niepotrzebne, w klasie, a do pracy domowej zabrać tylko to, co trzeba.

(wściekła, bo musiała wyrzucić prawie nowe książki i nie zapisane
> ćwiczenia na makulaturę -
> bo na dodatek ćwiczeń księgarnie taniej książki nie przyjmują).

Ja mam nabywców na książki po moich dzieckach w młodszych klasach, to
przynajmniej ten szlag mnie nie trafia.

Justyna
GG 6756000