Re: Waga podręczników szkolnych.

From: Lila <H...@H...Com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Waga podręczników szkolnych.
Date: Tue, 15 Apr 2008 10:57:52 +0000 (UTC)

krys <k...@p...onet.pl> napisał:
> Lili chyba chodzi o to, ze podręczniki miałyby być w wersji "light"
> i "full wypas" - wtedy nauczyciel mógłby wybrać podręcznik, ale to, czy
> kupisz 40 dkg książki, czy 1,2 kg zależałoby od Ciebie, przynajmniej ja
> ją tak zrozumiałam.

Właśnie o to mi chodzi - zeby podręczniki drukować na zwykłym - lżejszym
papierze. Wtedy będą i lżejsze i tańsze. Ale z tego drugiego powodu
to pewnie nie przejdzie, bo dla lobby ksiegarzy/wydawców itd
sprzedaż podręczników to nieustajace źródło manny.

Pozdrowienia,
Lila (molestująca dziecko we wtorki, żeby nie nosiło wszystkich
książek i ćwiczeń na 9 lekcji (I klasa liceum)).

PS. Czy są jakieś przepisy regulujące ile lekcji może mieć dziecko w
jednym dniu. Pracownik może pracowac 8 godzin, a dziecko?