Re: Weków nie ma nigdzie!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Weków nie ma nigdzie!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 28 Jul 2016 17:24:18 +0200

Dnia Thu, 28 Jul 2016 15:38:10 +0200, Trefniś napisał(a):

> Dla mnie, chłopa w końcu, już nawet napełnianie twistów to nobilitacja :)
> Wecki będą w przyszłym sezonie.

Ludzie nawet na olx.pl i innych tego typu portalach sprzedają używane i co
najciekawsze inni ludzie wykupują te używane wecki. Hmmm, miałam rację w
zeszłym roku z tymi wieczkami, że ich producenci ukręcą sobie samym sznur
na szyję z tą karygodną "oszczędnością" w powłoce wewnątrz wieczek.
Poniekąd i tak zawsze miałam obiekcje co do jej (tej powłoki, znaczy)
składu, który NIGDZIE nie jest podawany, więc tym łatwiej mi jest wrócić do
weków. Gorzej jest tylko z małymi pojemnościami tychże, ale przewiduję, że
ów powrót do weków jest masowy, więc huty szkła powrócą do produkcji i
asortyment różnych objętości się zróżnicuje, jak niegdyś bywało :-)