Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne

Data: 2019-04-01 18:20:24
Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Od: adam <a...@a...pl>

W dniu 2019-04-01 o 09:44, collie pisze:

> Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
> o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
> na polskiej grupie dyskusyjnej?

Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny. Nie
jest to może dobre, ale tak jest wszędzie, nie tylko na polskich
grupach. W realu też tak jest, zaczyna się na jeden temat, a kończy się
na innym, ale nikt za to nie wyzywa swego partnera.

A poprawne cytowanie, gramatyka, nie obrażanie itd to są stare zasady
netykiety, warto je stosować tak ja dobre obyczaje na co dzień.