Re: Wizje

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 16 Apr 2013 14:36:56 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wizje
From: glob <r...@g...com>

On 16 Kwi, 22:57, m...@g...com wrote:

> Z tym chodzeniem po suficie to istna paranormalka, wprost pod egzorca, tobie
zreszta z oczu tez cos takiego newistnego globik wyziera...no nie wiem nie wiem czy
to taka oczywista normalka, ty sie choc sprobuj wody swieconej albo rozanca dotknij
czy cus... ;P

Po ścianie, wariat jest dość silny, nie ma przekonania że po ścianach
się nie chodzi, podczas ataku kurczą się mięśnie, które dziwnie
wykrzywiają twarz i dziwnie się porusza, czasem błyskawicznie i widać
po oczach że nie wie co robi.
I takie same minki bardzo często są widoczne u katolików, coś im
twarz w szale religijnym wykrzywia i to widzieli przechodnie
przechodzący placem w warszawie.
Syk urojeń , z krzyżem w łapach i skręconymi mordami.
I idę o zakład że jak Ikselka czy Chiron nienawidzi gejów, ich twarze
nad komputerem nie wyglądają normalnie, nienawiść ścina mięśnie twarzy
w coś bardzo dziwnego, jakbyś lalkę wpatrzoną w coś cisną na gębie i
te ruchy bez kontroli.