Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
From: XL <i...@g...pl>
Date: 02 Apr 2018 20:52:44 GMT

<m...@g...com> wrote:
> [...]
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

> Wiesz Xla -poczytaj moze coś sensownego o całunie...bo nadajesz w temacie
> jak byle leming z lewicowymi odchyłami ;)

Może Ty też poczytaj coś sensownego o liczbach rzeczywistych, o
prawdopodobieństwie, to wrócimy do tematu. Nie jestem lemingiem - ani
lewicowym, ani prawicowym. Dla mnie 1/...setmiliardowa i zero różnią się o
cały liczbowy kosmos między nimi, wystarczający, aby ich nie utożsamiać
tylko dlatego, że akurat komuś do jakiejś teorii pasuje.
Czy wiesz, że przez taką byle ,,1/...setmiliardową" o mało co nie obalono
teorii względności? Ale spoko - to prędkość neutrina została źle zmierzona,
bo kabelek źle podpięto. To jednak Einstein miał rację. Ale - ta
1/...setmiliardowa, gdyby była prawdziwa, mogła to zmienić :->
http://wiadomosci.onet.pl/obala-teorie-einsteina-klo
pot-z-boska-czastka/z58xf

--
XL