Włoski tort makaronowy

71. Data: 2015-10-18 19:09:27

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-18 18:58, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Raczej kręgosłup, od stania .

Nie masz krzeseł?

72. Data: 2015-10-18 19:14:36

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-18 o 19:09, Qrczak pisze:

> Nie masz krzeseł?

Wtedy siedzenie od siedzenia. Zawsze jakiś rąbek.
--
B.

73. Data: 2015-10-18 19:20:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 19:00:52 +0200, Stokrotka napisał(a):

> XLka jest mięsożerna, więc każde danie jaskie lub wegetariańskie jest
> niegodne.

Nie jem samego mięsa, Stokrociu :-)
Tym niemniej nie cierpię terminologii "jarskie" czy "wegetariańskie". To są
po prostu dania bezmięsne.

74. Data: 2015-10-18 20:14:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 19:14:36 +0200, bbjk napisał(a):

> Wtedy siedzenie od siedzenia. Zawsze jakiś rąbek.

A wcale nie zawsze.
http://www.defence24.pl/uploads/images/1be31cb46daf6
8588094e91ed14f5030.JPG
3-]

75. Data: 2015-10-18 20:47:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 15:20, Ikselka pisze:

> Albowiem nie pitpilitam radośnie nad dziełem Koleżanki. Wiem. A w tej
> grupie należy tylko i wyłącznie 3-]

Pomiędzy "pitpilitaniem" a porównaniem potrawy do psich wymiocin mieści
się cała gama reakcji pośrednich, wśród nich także przemilczenie. Czasem
można skorzystać. Chyba że cel jest inny - co widać dość wyraźnie.

Ewa

76. Data: 2015-10-18 21:42:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jem samego mięsa, Stokrociu :-)
> Tym niemniej nie cierpię terminologii "jarskie" czy "wegetariańskie". To są
> po prostu dania bezmięsne.

Bo jeszcze jakaś krowa się obrazi.

Bezmięsnobeznabiałowobezjajeczno. Po prostu pięknie.

77. Data: 2015-10-18 21:44:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomiędzy "pitpilitaniem" a porównaniem potrawy do psich wymiocin mieści
> się cała gama reakcji pośrednich, wśród nich także przemilczenie. Czasem
> można skorzystać. Chyba że cel jest inny - co widać dość wyraźnie.

Jednym (się) odbija, innym zaś ulewa.

czy wafel w innych rejonach zwany andrutem jest wege-koszerny?

78. Data: 2015-10-18 21:50:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bo jeszcze jakaś krowa się obrazi.

Poglądów nie zmieni -- to pewne.

--
Jarek

79. Data: 2015-10-18 22:17:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 20:47:51 +0200, FEniks napisał(a):

> Pomiędzy "pitpilitaniem" a porównaniem potrawy do psich wymiocin mieści
> się cała gama reakcji pośrednich, wśród nich także przemilczenie.
> Czasem można skorzystać.

I oczywiście to właśnie ja mam korzystać 3-]
Czy zdarzyło się to kiedyś Tobie? Tak? Rili? Kto jak kto, ale Ty pojawiasz
się tu bardzo konsekwentnie, nie zaniedbujesz żadnej okazji, żeby dołożyć
(swoje trzy grosiki przeciw) mnie. I jeszcze raczysz mnie radami. Doprawdy,
istna groteska 3-]

> Chyba że cel jest inny - co widać dość wyraźnie.

Cel jest taki (a nie inny) jak wprost napisałam i jak widać: nie znoszę
makaronowych (i wszelkich innych podobnych) bezpostaciowych papatuch i mam
prawo to napisać. Kiedy coś mi się podoba, szczerze! chwalę i zadaję
pytania. Kiedy nie podoba - otwarcie krytykuję. To drugie robię zwykle
zresztą jako jedyna wobec zbiorowej, wyraźnie to przecież widać, że mocno
nieszczerej, egzaltacji.
Grupa dyskusyjna to nie ciamciaramcia. Tu się ma prawo wypowiedzieć każdy,
także krytycznie i to może boleć. Tymczasem coś takiego się porobiło, że
jak ktoś tylko spróbuje krytykować, to się go zbiorowo sekuje. Dlatego JUŻ
nie krytykuje NIKT oprócz mnie. Ponoszę tego konsekwencje, no ale bez
przesady - jestem silna, nikt nie jest w stanie mnie zrazić do tego, co
myślę i zmusić do przyłączenia się do kłamliwej pitpilitacji.
Już na Panslaviście ćwiczono tu zbiorowe sekowanie, choć przecież był solą
tej grupy i całe towarzystwo wzajemnej (acz nieszczerej) adoracji do pięt
mu nie dorastało. Doskonale to pamiętam.

80. Data: 2015-10-18 23:14:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 22:17, Ikselka pisze:
> mu nie dorastało. Doskonale to pamiętam.

No to pa ci, pitpilitko.

Ewa

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.