Włoski tort makaronowy

81. Data: 2015-10-19 02:05:58

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1ef53ursgbyyz.1ac4pw323p90t$.dlg@40tude.net...

> Nie jem samego mięsa, Stokrociu :-)
> Tym niemniej nie cierpię terminologii "jarskie" czy "wegetariańskie".
> To są po prostu dania bezmięsne.

Bezmięsne jako synonim wegetariańskie... ?
A to ciekawe, sądzisz że pierogi bezmięsne, podsmażone na słoninie są
wegetariańskie?

82. Data: 2015-10-19 02:08:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Grupa dyskusyjna to nie ciamciaramcia. Tu się ma prawo wypowiedzieć każdy,
> także krytycznie i to może boleć. Tymczasem coś takiego się porobiło, że
> jak ktoś tylko spróbuje krytykować, to się go zbiorowo sekuje. Dlatego JUŻ
> nie krytykuje NIKT oprócz mnie. Ponoszę tego konsekwencje, no ale bez
> przesady - jestem silna, nikt nie jest w stanie mnie zrazić do tego, co
> myślę i zmusić do przyłączenia się do kłamliwej pitpilitacji.

No nieprawda że nikt oprócz Ciebie...
Niedawno ośmielił skrytykować Ciebie Trefniś i wszyscy widzieliśmy
jaką skończyło się to reakcją z Twojej strony: poniosłaś konsekwencje :-)))

83. Data: 2015-10-19 09:16:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Albowiem nie pitpilitam radośnie nad dziełem Koleżanki. Wiem. A w tej
> grupie należy tylko i wyłącznie 3-]

Albowiem nie masz nic do powiedzenia a zabierasz głos. Zawsze można się
powstrzymać od durnej i nic nie wnoszącej krytyki.
Jeśli Ty się tak zachowujesz na grupie, to co się dzieje, kiedy siadasz u
kogoś do stołu?

J.

www.kontestacja.com

84. Data: 2015-10-19 10:16:15

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-19 o 09:16, krys pisze:

> [...]
> powstrzymać od durnej i nic nie wnoszącej krytyki.
> Jeśli Ty się tak zachowujesz na grupie, to co się dzieje, kiedy siadasz u

Przekonałam się wielokrotnie, że mój odbiór internetowy postaci
wirtualnej potwierdza
się przy spotkaniu i poznaniu się w realu, dotyczy to także niektórych
osób z tej grupy.
Przez szybkę i między słowami wiele widać na szczęście.
--
B.

85. Data: 2015-10-19 14:20:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 09:16:12 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> powstrzymać od durnej i nic nie wnoszącej krytyki.
> Jeśli Ty się tak zachowujesz na grupie, to co się dzieje, kiedy siadasz u

Nieszczerze chwalę jak leci :->

86. Data: 2015-10-19 14:21:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 10:16:15 +0200, bbjk napisał(a):

> [...]
> osób z tej grupy.
> Przez szybkę i między słowami wiele widać na szczęście.

Jak się spotkamy, to Ci się może wywróci odbiór do góry nogami - będę
chwaliła wszystko jak leci 3-]

87. Data: 2015-10-19 14:26:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 23:14:53 +0200, FEniks napisał(a):

> No to pa ci, pitpilitko.

Służę chusteczką i plasterkiem. Pitpilit.

88. Data: 2015-10-19 14:53:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nieszczerze chwalę jak leci :->

Czyli do braku manier jeszcze zakłamanie dojdzie.
A wystarczy powstrzymać się od wyrażania opinii.

J.

www.kontestacja.com

89. Data: 2015-10-19 14:56:23

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-19 o 14:21, Ikselka pisze:

> Jak się spotkamy, to Ci się może wywróci odbiór do góry nogami - będę
> chwaliła wszystko jak leci 3-]

Bez obaw.
--
B.

90. Data: 2015-10-19 18:48:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 14:56:23 +0200, bbjk napisał(a):

> Bez obaw.

Kto wie.

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.