Re: Wpływ opadów na wegetację roślin

From: "n...@t...pl" <n...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Wpływ opadów na wegetację roślin
Date: 27 Dec 2006 08:10:37 -0800

> Ilość opadów jest tylko jednym z czynników wpływającym na wegetację.
> Tak, że z tym "przekładaniem się" może być krucho. Strona
> http://www.pool.kiev.ua/GATEWAY/gateway.nsf/webconte
nt/01010300
> podaje, że deficyt wilgoci w Kijowie jest 9 mbar (cokolwiek to
> może oznaczać). Nie może to być dużo, bo roślinność w Kijowie jest
> dość obfita.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Nie do wiary... spędziłem kupę czasu na znalezienie informacji dot.
klimatu Kijowa, a tu jak z kapelusza wszystko czego potrzebowałem!

Zgadzam się że Kijów na brak roślinności narzekać nie może,
zastanawiałem się tylko co napisać w podsumowaniu tabeli. Z tego co
już przeanalizowałem to nie bardzo różnią się od innych dużych
miast europy środkowo-wschodniej, więc chyba są wystarczające.

W każdym razie dziękuję za sensowną odpowiedź i serdecznie