Re: Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)

From: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
Date: Sat, 01 May 2010 23:37:51 +0200
<hrhum3$1sh$1@news.onet.pl>
<f...@a...googlegroups.com>
<hrhvme$1sh$5@news.onet.pl>
<f...@n...googlegroups.com>
<hri0e0$6n7$2@news.onet.pl>
<6...@o...googlegroups.com>
<hri27u$d6n$1@news.onet.pl>
<c...@t...googlegroups.com>

sobota, 1 maja 2010 23:06. carbon entity 'de Renal'
<f...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Acha czyli podnieca ciebie nieodpowiedzialność i chcesz traktować seks
> do rozpłodu, a co dalej z tą wieśniaczką, czym następnie będzie się
> okaleczała ......drutem z płota wydrapie sobie twój fetyszyzm?????

Jej, chodzi mi tu raczej o wieś tę pogańską, z młodymi czarownicami,
pastereczkami czującymi "bożą wolę", skakaniem przez ognisko, nocami kupały
i tak dalej, a nie o żadne bestialstwo niemieckie o którym piszesz. Jeśli
szukam ideału to w Rosji na dalekim wschodzie, albo wśród Celtów i Samich.
Zresztą i nasza prawdziwa wiejska dziouszka rodzić się nie boi, tyle się
napatrzyła, jak kobyła i krowa to robią, że jak się jej nawinie, ona też
powinie ;)

> poza tym, co ty widzisz w wieśniaczkach,

A co widział w nich Bouguereau?
http://tinyurl.com/3xznvba
http://tinyurl.com/34vvfby
http://tinyurl.com/367d6a

> przecież one mają naruszone
> normy cywilizacyjne, więc czy z koniem, czy na byku , czy pod bykiem
> dąży do rozładowania napięcia, ......wszystko jedno z kim.

I lepiej się ma jak ta sfrustrowana dziewczyna miejska.
Na sianie dokazuje i pokazuje chłopcom, co potrafi. A i że urodzić się nie
boi wspomniałem, zawsze więcej przychówku nierogacizny.

> Te porno ze
> zwierzętami niemieckie, jest kręcone na wsiach, bo normy są kruchę a
> burakowi jak zaświecisz pięniędzmi, to czy córka czy świnka to
> wszystko jedno.

No i gospodarka agroturystyczna kwitnie skoro można się dobrać do dorodnej
córy gospodarza all inclusive.