Re: Wracają wasze kochane PGRy

Subject: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<56c19c6a$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
Date: Mon, 15 Feb 2016 11:05:34 +0100

W dniu 2016-02-15 o 10:37, Naja pisze:
> W dniu 2016-02-15 o 10:30, Kviat pisze:
>> Tu masz zdjęcie z 1944 roku:
>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Smuga_kondensacyjna
>> http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/14-samoloty_
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> jakoś ci się nie trafiło, bo takiego lazurowego nieba jak na pierwszym
> obrazku, to nie widziałam sporo lat.

To wyjedź gdzieś na urlop, pojeździj po świecie :)

> jakoś nie widzę aby te smugi unosiły sie nad nimi cały dzień a potem
> dawały wielka ciemność.
> idąc tym tokiem rozumowania, wszystko można podważyć jako fotomontaż itp.

Ale jakim tokiem rozumowania? To, że smugi mogą zmienić pogodę wiadomo
od dawna i nie jest to nic nadzwyczajnego.

> a może ktoś inny niech łaskawie wyprowadzi mnie z błędu i UDOWODNI, iż
> to że nie ma światła słonecznego prawie cały rok, co nie tak dla roślin
> jak dla ludzi i ich zawartość vit D jest krytyczne.

Na kole podbiegunowym mają jeszcze fajniej. Przeprowadź się i problem z
głowy :)

> niech mi ktoś powie,
> dlaczego tak wiele ludzi w porównaniu z minionymi dziesięcioleciami,
> bierze leki na rozrzedzenie krwi, jak gdyby w ich żyłach płynęło czyste
> aluminium.

Bo wcześniej nie było tyle leków, a teraz są po trzy apteki w promieniu
100 m, pełno tego syfu przy każdej kasie w byle markecie i ludzie to
wpierniczają jak cukierki :)

> dlaczego tak wiele ludzie chrząka, jakby 90% populacji miało
> krzywe przegrody nosowe albo inne patologie laryngologiczne?

Z kim ty się zadajesz? :)

> niech ktoś
> w końcu powie, że bredzę i mam haluny pamiętając cudowne wyżowe lata i
> zimy ze słońcem,mrozem i kryształowo błękitnym niebem

Ależ skąd :) Jak człowiek był młody i piękny, to i świat wydawał się
piękniejszy. Niektórzy twierdzą, że pamiętają jak to za komuny dobrze
było :) I tęsknią za tym... Zadziwiające, ale wytłumaczalne.

> po którym też
> latały samoloty ale nie zostawiały smug wiszących nad łbem kilka godzin.

Widocznie nie pamiętasz, albo nie chcesz pamiętać, żeby nie popsuły
wspomnień kryształowego nieba ;)

Napisz, proszę, że jaja sobie robisz w celu zwiększenia stężenia głupoty
na grupie :)

Pozdrawiam
Piotr