Re: Wszystkim

Data: 2019-02-06 17:46:04
Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2019-02-05 o 13:00, j...@o...pl pisze:

> Nikt tu nic nie wmawia sobie. Można nawet się wściekać, że Chrystus nas kocha
> wszystkich, od najlepszych po najgorszych, bez znaczenia.
> On w swej Miłości po prostu nie odróżnia, w znaczeniu nie potępia kogokolwiek,
> za cokolwiek. Do /.../ jasnej, taki On normalnie po prostu jesty.
> I cóż ja mam na to poradzić?
> Mam ci kłamać opisując Go, czy co?

Jednak trudno w ludzkiej egzystencji jako takiej dostrzec miłość Boga do
ludzi. Nie, wcale nie tylko trudno dostrzec a zwyczajnie nie sposób jej
doświadczyć. Przecie gdyby ta Miłość spływała na ludzi to kapłani
różnego sortu nie musieliby bałamucić ludzi że to co dobre czeka nas
dopiero po śmierci. No i oczywiści kara w wypadku złego prowadzenia w
cielesnym wcieleniu.
Nie chcę słyszeć kłamstw, ot wystarczy jeden przykład na to że jednak
doświadczasz tej miłości.

> [...]
> A że mi ono czy tobie, w naszej rzeczywistości nie pasuje, to przecież nie powód,
> aby prawdy o Niebie Chrystusowym nie powiedzieć.
> I nie jest tak, że, jak to ze dwa lata później mi "mówili", a słyszę co mówią,
> wyższe, a może najwyższe nawet Istoty, że "mu fascynacja Niebem Chrystusowym
> minie" i o tym "zauroczeniu" zapomnę. Bo nie jest to zauroczenie żadne, tylko to,
> co osobiście będąc tam odczułem tak dobitnie jako Prawdę, że nie mogę po prostu
> tego negować, co jest tam sprawiedliwe, choć będąc tu inaczej pojmuję
> Sprawiedliwość, miłość i nawet Prawdę o tym wszystkim.

Niestety - usprawiedliwieniem dla Stwórcy może być tylko to że patrzy na
wszystko z swojej perspektywy, i koniec końców może okaże się że chce
tylko naszego dobra. Tymczasem życie, o ile odrzucimy te wszystkie
niskie pobudki które to przeciętnego człowieka uszczęśliwiają i zdają
się być celem samym w sobie dla ludzkiej egzystencji, to jest tylko
pasmem udręki, konia z uzdą dla tego dla kogo egzystencja to nie ciąg
zmagań z przeciwnościami.

> zazdroszczę wszystkim tym, oczywiście "zazdroszczę' w dobrym znaczeniu
> tego słowa rozumieniu, którzy są wegetarianami czy jeszcze bardziej.
> jednak nawet weganie zżerają organizmy, które kiedyś były żywe.
> dlatego też Duchom jest łatwiej moralnie, o ile na nas nie żerują, zauważmy.
>
> prawdę mówiąc to po prostu Stwórca tak stworzył świat, abyśmy mogli w nim
zaistnieć.
> a już do nas należy decyzja, czy po śmierci chcemy zaistnieć fizycznie, czy
duchowo.

> i każdy z tych wyborów jest tak samo Uczciwy i Dobry.

> [...]

Wegetarianin też nie żyje jałowym powietrzem, musi pożreć inne żywe
stworzenie.