Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

161. Data: 2011-11-15 08:56:40

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 23:03, Ikselka pisze:
> Relacje ze mną masz tak okrojone, a przy tym zaburzone Twym
> intencjonalnym odbiorem...

I zupełnie bez Twego udziału, wyłącznie urojone. :)

Ewa

162. Data: 2011-11-15 13:49:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 00:51:25 +0100, zażółcony napisał(a):

> Ja to lubię mówić czasem: Boga nosi się w sercu a nie na ustach.

Sorry, Bóg ma też swoje wymagania.

163. Data: 2011-11-15 14:33:02

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> a wszystko pasowalo wg prawa koscielnego?? znaczy te "karteczki" i te
> sprawy?? ;)

Nie wszystko :-)
Rodzice bez ślubu, a chrzestna była w zastępstwie (inna na papierze, a inna
podawała) :-)
O karteczki (ze spowiedzi) ksiądz nie pytał.
Widocznie w tej parafi zależało im na pozyskaniu duszyczek, a nie kasie.

Sylwia

164. Data: 2011-11-15 14:45:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O karteczki (ze spowiedzi) ksiądz nie pytał.
> Widocznie w tej parafi zależało im na pozyskaniu duszyczek, a nie kasie.

koperte jednak ksiadz wzial....

i.

165. Data: 2011-11-15 15:00:20

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> koperte jednak ksiadz wzial....

Położyłam na stole, to wziął. Ale nie dopominał się ani mi cenników usługi
nie przedstawiał.
To tak jak na kolędzie. Ksiądz chodzi, święci 4 kąty, a parafianin daje
kopertę. Albo i nie daje.
Albo jak na tacę w kościele. Dają to biorą ;-P

Sylwia

166. Data: 2011-11-15 15:08:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 08:32:30 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Do Kościoła. Ikselko. Wyłącz projektor.

Czemu? - widzę, że dobrze dajesz sobie radę bez wizyty w kosciele.

167. Data: 2011-11-15 15:11:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 09:54:34 +0100, medea napisał(a):

> ja
> pilnuję wyłącznie _swojego_ sumienia, a nie rozliczam innych.

Rozliczasz i przeliczasz, weryfikujesz i sprawdzasz - mnie, ciągle.

168. Data: 2011-11-15 15:18:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 09:56:40 +0100, medea napisał(a):

> I zupełnie bez Twego udziału, wyłącznie urojone. :)

A to to podobnie jak ja względem Ciebie.

169. Data: 2011-11-15 15:19:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Położyłam na stole, to wziął.

no wlasnie.

> Ale nie dopominał się ani mi cenników usługi nie przedstawiał.

akurat nie o cennik mi chodzilo i jego przedstawianie kiedy pisalam o
pazernosci ksiezy. Raczej o nie dopytywaniu sie o sprawy istotne...

> To tak jak na kolędzie. Ksiądz chodzi, święci 4 kąty, a parafianin daje
> kopertę. Albo i nie daje.
> Albo jak na tacę w kościele. Dają to biorą ;-P

gdyby nie chcieli forsy to taca po kosciele by nie wedrowala.....

i.

170. Data: 2011-11-15 15:45:00

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pazernosci ksiezy. Raczej o nie dopytywaniu sie o sprawy istotne...

> gdyby nie chcieli forsy to taca po kosciele by nie wedrowala.....

Chodzi mi o to, że przy oczytaniu się i osłuchaniu o pazerności i
bezczelności księży - ja trafiłam już kilka razy na nie pazernych, chciałam
to sama dałam.

Sylwia

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...