Za energię jak za złoto.

21. Data: 2012-04-23 06:09:58

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 01:39, Ikselka pisze:

> Nadal serwujesz swoje wtręty.

Wtręty?

"wtręt - dodany lub wstawiony element jakiejś wypowiedzi lub jakiegoś
utworu wyodrębniający się z jednolitej całości"

> A ja tylko ponownie pytam - co Tobie do
> mojego stanowiska? czy nie rozumiesz, co to znaczy?

Uważam je za bezzasadne i korzystam z konstytucyjnej wolności słowa do
wyrażenia tej opinii.

Masz coś przeciwko wolności słowa, hmm?

[ciach]

> I vice versa.

Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.

Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

22. Data: 2012-04-23 07:53:00

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
:>>>

Dziobak

23. Data: 2012-04-23 08:03:20

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 09:53, Dziobak pisze:
> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
> :>>>

Jak tam było w sobotę na demonstracji? Podobno dosłownie gromy leciały
na was z nieba?

24. Data: 2012-04-23 09:15:51

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tryton <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
c-pradu-2524902.html

>prosta sprawa zamiast pakować w kolejny dom kolejną klimatyzację to
>radze posadzić drzewo i w upały siedzieć w cieniu
>
>ja mimo że pracuje w energetyce i prąd mam za grosze to przez ostatnie 2
>lata udało mi się zmniejszyć zużycie energii o około 30% poprzez wymianę
>sprzętów na energooszczędne

Bez sensu, mamy 21 wiek a nie sredniowiecze, ilosc sprzetu sie co pare lat podwaja
wie i zapotrzebowanie na energie wzrasta. Poza tym elektrownia swoje zarobic musi,
jak zaczniesz wydawacza malo pieniedzy bo sobie zarowki na eneogeoszczedne zamienisz,
to ceny za energie pojda w gore. Sorry, ale to Kowalski straci a nie elektrownia.

25. Data: 2012-04-23 09:27:04

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.

Z ciekawosci - masz jakies inne dane niz z tv czy radia?

26. Data: 2012-04-23 09:51:54

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 11:27, Przesmiewca pisze:

> Z ciekawosci - masz jakies inne dane niz z tv czy radia?

Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
praw fizyki.

27. Data: 2012-04-23 12:17:40

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
> praw fizyki.

Posiadasz jedno i drugie? To powiedz jak chcesz przesłać energię z
elektrowni atomowej. Bardzo mnie to ciekawi....

28. Data: 2012-04-23 12:39:46

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 14:17, Robson pisze:

> Posiadasz jedno i drugie? To powiedz jak chcesz przesłać energię z
> elektrowni atomowej. Bardzo mnie to ciekawi....

Normalnie, jak z każdej innej elektrowni.

29. Data: 2012-04-23 18:47:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 08:09:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.
>
> Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

Właśnie TWOJE stanowisko bardziej nadaje się do okreslenia "oszołomskie" i
"moherowe", niż moje. I Twoja oszołomska oraz moherowa retoryka polega na
obrażaniu, moja na spokojnym trwaniu przy własnym zdaniu.

30. Data: 2012-04-23 18:49:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:53:00 +0200, Dziobak napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
>:>>>

Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
bo co rząd mu powie, to święte.
"Mam dłużej pracować? - rozumiem!"

:-/

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?